Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار  ماشالله جان نثار در این خصوص بیان داشت: در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر و برخورد قاطع با قاچاقچیان ، مرزبانان این استان با اشرافیت اطلاعاتی و طی عملیات هایی موفق شدند بیش از 123 کیلوگرم مواد مخدر را کشف کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : مرزبانان طی رصد کامل مرز و انجام عملیات های جداگانه در مسیرهای ورود احتمالی قاچاقچیان مواد مخدر، موفق شدند ضمن کشف مواد ، یک دستگاه خودرو توقیف و 1 نفر قاچاقچی را دستگیر و به مراجع قانونی تحویل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جان نثار در ادامه تصریح کرد: مرزبانان موفق شدند در محل های درگیری 123 کیلو و 300 گرم مواد افیونی از نوع تریاک را از قاچاقچیان کشف کنند. 

فرمانده مرزبانی استان خاطر نشان کرد: دشمنان این خاک و بوم از هر فرصتی به منظور پیشبرد اهداف شوم خود مانند ورود مواد مخدر به داخل خاک کشور عزیزمان استفاده می کنند. اما در این راستا مرزبانان خراسان رضوی همانند همیشه مانند کوهی استوار در برابر این قانون شکنان و سوداگران مرگ ایستاده تا با جلوگیری از محموله های مواد مخدر و با نشان دادن برخورد قاطع و جدی اهداف شوم آنان را نقش بر آب کرده و لذت زندگی در سایه جامعه ای امن را برای هموطنان به ارمغان آوریم.

سردار جان نثار با اشاره به اینکه بحمدالله مرزهای استان از امنیت مطلوبی برخوردارند، افزود: فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی در حوزه استحفاظی خود 8 شهرستان مرزی را دارد که در کنار مرزنشینان بوده و هستند.

وی در ادامه تصریح کرد :با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مرزبانان در کنار حراست و حفاظت از مرزها به کمک سایر نهادها آمده و کنترل ورودی و خروجی شهرستان ها و روستا های مرزی را انجام می دهند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه خاطر نشان کرد: تب سنجی و ضدعفونی خودروها و... از اقدامات دیگر مرزبانان در این ایام است که امیدواریم با همکاری وهمدلی  مردم و مسئولیان بتوانیم این مرحله را بخوبی پشت سر بگذرانیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان خراسان رضوی خودرو مقام معظم رهبری مواد مخدر امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ کارآگاه نوروزی گفت: مأموران در پی کنترل مسیر‌های ارتباطی شهرستان ابهر به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ابهر ادامه داد: در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نوروزی گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر که سوداگران مرگ و مخلان امنیت هستند یکی از اولویت‌های اصلی کار پلیس است و از شهروندان نیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان