Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، این تاریخ جدید امروز دوشنبه، ۳۰ مارچ از سوی کمیته برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ اعلام و بر سه بخش اصلی استوار است؛ محافظت از سلامت ورزشکاران و همه افرادی که در برگزاری بازی ها دخیل هستند؛ کمک در جهت جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ و حمایت از منافع ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی و نیز تقویم جهانی ورزش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام تاریخ جدید برگزاری این بازی ها فرصت بسیار مناسبی در اختیار کارشناسان و نیز فعالین حوزه درمان قرار می دهد تا این بیماری را از بین ببرند و هر گونه تاثیری که به تعویق انداختن بازی ها در تقویم جهانی ورزش داشت را نیز به حداقل ممکن می رساند و نیز فرصت خوبی است تا فرآیند کسب سهمیه انجام شود.

اندرو پارسونز، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک در این خصوص گفت: اینکه تاریخ جدید برگزاری بازی ها در اسرع وقت مشخص شد، خبر بسیار خوبی است و این تعویق برای ورزشکاران و نیز دست اندرکاران بازی ها اطمینان خاطر بیشتری ایجاد می کند.

وی افزود: سال آینده برگزاری این بازی ها نمایش بسیار ویژه ای از شکوه انسانیت، یکی بودن و اتحاد خواهد بود و نمایشی پر شور و جذاب از  ورزش است.

رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک خاطر نشان کرد: تا برگزاری بازی ها ۵۱۲ روز باقی مانده و در این فرصت اولویت برای همه افرادی که در جنبش پارالمپیک فعال هستند، تمرکز بر سلامت خود و خانواده شان خواهد بود و حالا که تاریخ های جدید اعلام شد، کمیته بین المللی پارالمپیک با فدراسیون های جهانی در جهت تثبیت معیارهای کسب سهمیه جدید به شکلی که سهمیه های کسب شده تا کنون را حفظ کند، همکاری می کند.

وی گفت: از کمسیون ورزشکاران IPC نیز تشکر می کنم که به صورت مستمر با ما در ارتباط بودند و با همکاری دولت ژاپن، کمیته برگزاری بازی های توکیو و کمیته بین المللی المپیک از این چالش بی سابقه عبور خواهیم کرد و امروز که بشریت در تونل تاریکی به سر می برد، بازی های ۲۰۲۰ در سال آینده می تواند نوری در انتهای این تونل تاریک باشد.

چلسی گوتل رئیس کمیسیون ورزشکاران IPC نیز در این خصوص گفت: برگزاری بازی های توکیو ۲۰۲۰ در سال آینده و فرصت ۵۰۰ روزه ای که د راختیار ورزشکاران قرار داده است، این اطمینان را به همگان می دهد تا با آرامش خود را آماده کرده و در مورد برنامه های سال آینده شان فکر کنند و در حال حاضر نیز اولویت سلامت بودن است و انجام تمرینات خیلی سنگین مد نظر نیست.

بر اساس اعلام کمیته برگزاری بازی های المپپیک و پارالمپیک توکیو، این بازی ها از ۲ تا ۱۴ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

کد خبر 4889327

منبع: مهر

کلیدواژه: پارالمپیک بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا وزارت ورزش و جوانان کشتی فرنگی کشتی آزاد فیفا کسب سهمیه المپیک کمیته ملی المپیک احمد سعادتمند برگزاری بازی کمیته بین المللی برگزاری بازی ها سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است

کمال نوراله زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سال گذشته آمار ورزشکاران سازمان یافته استان به ۶۲ هزار و ۵۴۵ نفر رسید که از این تعداد ۴۲ هزار و ۸۹۲ نفر را آقایان و ۱۹ هزار و ۶۵۳ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه به ترتیب رشته‌های ورزشی فوتبال، ورزش همگانی و والیبال بیشترین آمار ورزشکاران سازمان یافته را دارند، خاطرنشان کرد: سال گذشته دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های آشنایی با نقش فعالیت بدنی مستمر و منظم، کارگاه آشنایی با روش‌های اصلاح سبک زندگی، کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اسکلتی عضلانی زنان شاغل در محیط کار، کارگاه احیای قلبی، کمک‌های اولیه و تغذیه ورزشی، کارگاه روانشناسی ورزشی، کارگاه " آگاه سازی و پیشگیری از بیماری‌های شایع زنان" و با حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در اردبیل برگزار شد.

رییس هیات پزشکی – ورزشی استان اردبیل با بیان اینکه کمیته مسابقات این هیات با کادر مجرب پزشکی و ورزشی بیش از دو هزار ساعت مسابقات مختلف را پوشش پزشکی داده است، افزود: این کمیته یک هزار و ۵۵۰ ساعت مسابقات در بخش آقایان و ۴۵۰ ساعت مسابقات در بخش بانوان را پوشش پزشکی داده است.

نوراله زاده کمیته توانبخشی این هیات را یادآور شد و بیان کرد: ۳ هزار و ۵۰۰ جلسه خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی به ۷۸۰ ورزشکار در مرکز فیزیوتراپی هیأت پزشکی ورزشی استان برای بانوان و آقایان ورزش ارائه شده است.

وی تصریح کرد: در بخش عملکرد ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی تعداد بازرسی‌های ادواری از ۱۴۵ باشگاه انجام شده و در راستای اجرای این طرح ۲۵ باشگاه اخطار پلمب و سه باشگاه نیز پلمب شده‌اند.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل از تعامل مناسب مسئولان و بازرسان امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان در راستای پیشبرد اهداف ستاد نظارت خبر داد و اظهار کرد: کمیته تغذیه و روان شناسی با ارائه خدمات مشاور تغذیه به ۲۰۰ نفر از ورزشکاران و ارائه خدمات مشاوره روان شناسی به ۱۸۰ نفر از ورزشکاران استان اردبیل در این حوزه نیز موفق عمل کرده است.

نوراله زاده از صدور یک هزار و ۳۵۰ گواهی صحت، سلامت و معاینات ورزشی ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۹ نفر از ورزشکاران آسیب دیده به فدراسیون پزشکی ورزشی برای ادامه درمان معرفی شدند.

کد خبر 6081551

دیگر خبرها

  • تمام لیگ عربستان علیه الهلال: شما سوگلی هستید!
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • بازدید غفور کارگری از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • شرایط پارادوومیدانی برای پارالمپیک
  • شرایط پارادوومیدانی برای پارالمپیک/ ترکیب ۱۷ نفره برای پاریس