Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:26:23 GMT

برگزاری مراسم رسمی و غیر رسمی در هشترود ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۹۳۹۲

برگزاری مراسم رسمی و غیر رسمی در هشترود ممنوع است

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: به دلیل شیوع گسترده کرونا، برگزاری هر گونه مراسم رسمی و غیر رسمی در شهرستان هشترود ممنوع بوده و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

 امین امینیان در جلسه شورای تامین هشترود، خاطر نشان کرد: عوامل بهداشت و درمان به همراه خبرنگاران در عرصه پیشگیری و اطلاع رسانی در زمینه های مختلف به خصوص شیوع ویروس کرونا، در خط مقدم هستند و تلاش هایشان ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: پلمپ 9 واحد متخلف صنفی، ایجاد ایستگاه بازرسی برای کنترل خودروهای عبوری در ورودی‌های شهر، ضد عفونی مکرر شهرستان، تهیه مواد ضد عفونی از جاهای مختلف، ممنوع کردن تجمعات، بالا بردن ضریب ایمنی بهداشتی در شهرستان و تهیه کالاهای اساسی برای اصنافی که باید در خدمت مردم باشند از جمله کارهایی است که ستاد مبارزه با کرونا در دستور کار قرار داده است.

رئیس دادگستری هشترود نیز در این جلسه گفت: روزهایی را که در آن قرار داریم شبیه روزهای جنگ است؛ لذا باید بیش از پیش هوشیار بوده و توصیه‌های امنیتی و بهداشتی را رعایت کنیم تا کمترین تلفات را داشته باشیم.

رحیم استادی یادآور شد: هر کسی که به مصوبات ستاد ملی کرونا بی اهمیت باشد؛ یک تهدید علیه امنیت ملی محسوب شده و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی همچنین از اعطای مرخصی به اکثر زندانیان خبر داد.

همچنین شهردار هشترود از ضد عفونی کل شهر به صورت روزانه  با چهار هزار لیتر مواد ضد عفونی خبر داد.

مهدی پورصادق گفت: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، ناوگان حمل و نقل عمومی در هشترود تعطیل، 10 قبر برای دفن اموات کرونایی آماده، ضد عفونی با محلول های مختلف در شهر برقرار و نیروهای متخصص برای دفن اجساد احتمالی ناشی از بیماری کرونا در دسترس می باشد.

وی ادامه داد: بهترین راه قطع زنجیره شیوع کرونا، ماندن در خانه و عمل به دستورات بهداشتی می‌باشد.

وی اظهار کرد: مواد استفاده شده برای دفن اجساد احتمالی ناشی از بیماری کرونا در سطح شهرستان، هیپوکلرید سدیم نیم درصد و آب آهک خواهد بود.

همچنین در این جلسه مطرح شد، سپاه ناحیه هشترود از زمان شیوع بیماری کرونا 220 بسته غذایی  در بین افراد کم بضاعت توزیع کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس طرح فاصله گذاری اجتماعی ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور در پاکستان

دریافت 18 MB کد خبر 6085123

دیگر خبرها

  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • فیلم| مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم
  • مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور در پاکستان