Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تسریع در برنامه ریزی های این نهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین ماه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون رئیس جمهور پس از نشست با نمایندگان صندوق های بازنشستگی در پخش زنده از صفحه اینستاگرام شخصی خود گفت: در این جلسه بیش از ۲۰ تشکل و کانون بازنشستگی بودند که به طور متناسب از هر وزارتخانه یک نفر به عنوان نماینده در این جلسه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از این جلسه این بود که حال که قرار است گام بلندی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان انجام شود، نظرات مختلفی را پذیرا باشیم تا بتوانیم این ۱۰ هزار میلیارد تومان را با فرمول و ترتیب عادلانه این توزیع کنیم.

نوبخت تاکید کرد: از سال ۹۲ تلاش شد تا با تناسب با نرخ تورم بتوانیم حقوق بازنشستگان را افزایش دهیم. مقرر شد تصمیمات جلسه عصر امروز با نمایندگان بازنشستگی به گونه ای تنظیم شود تا افزایش حقوق‌ها در فیش واریزی فروردین امسال مشخص شود. ۴ کارگروه تخصصی تشکیل شد تا مزایا و امتیازات این گروه معین شود. اولین کارگروه مشخص کرد که دولت، سازمان اداری استخدامی و سازمان برنامه و بودجه منابع را تامین کنند و مسئولان این نهاد‌ها بحث پرداخت را انجام دهند تا در فیش حقوقی فروردین آن‌ها ظاهر شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به بحث بهداشت و درمان بازنشستگان در کشور اشاره کرد و گفت: کمیته دیگری موظف شد تا در موضوع بهداشت و درمان بازنشستگان دست به کار شود. کمیته دیگر به مباحث امکانات رفاهی ورود خواهد کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/0031cV

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نوبخت سازمان برنامه و بودجه حقوق بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان ۱۴۰۳

میرهاشم موسوی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود، گفت: ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

به گزارش مهر، وی در پاسخ به پرسشی در مورد زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد.

موسوی افزود: هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی بازنشستگان دولتی و صندوق بازنشستگی است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه چهارچوب کاری سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حقوق بازنشستگان متفاوت است و بعد از تصویب در هیأت وزیران اجرایی خواهد شد، گفت: مابه التفاوت پرداختی فروردین بازنشستگان در خرداد به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان | دستمزد جدید برای این گروه از بازنشستگان تعیین می شود؟
  • حقوق فروردین بازنشستگان فولاد امروز واریز می‌شود + درصد افزایش
  • جزئیات تازه از افزایش حقوق بازنشستگان
  • زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان ۱۴۰۳
  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟