Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورانی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا در مهاباد طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در شهر افزایش یافت و چندین خیابان دیگر این شهر توسط همکاران سازمان مدیریت حمل و نقل و امور نقلیه شهرداری با نیوجرسی مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: خیابان بداق سلطان حد فاصل میدان استقلال تا چهارراه نبوت هردو طرف خیابان، پیاده رو خیابان بداق سلطان جنب بانک ملی، ورودی شهر از طرف میاندوآب و نصب تابلو هدایت مسیر و پیاده رو چهارراه شیخ بابا از جمله مسیر‌ها و معابر مسدود شده است.

سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد در ادامه از شهروندان خواست از تردد در این مسیر‌ها خودداری و با ماندن در منازل، ستاد کرونای شهرستان را یاری کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس حمل و نقل مسدود شدن مسیر فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای فضاسازی‌ معنوی ماه مبارک رمضان تا برپایی ۱۰ سفره هفت‌سین در کرمانشاه

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه گفت: برپایی ۱۰ سفره هفت‌سین، اجرای فرش‌گُل‌، نصب المان‌های نوروزی، اجرای نقاشی‌های دیواری و احداث تونل‌های نوری از جمله اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کامجو غلامی، امروز_ جمعه دهم فروردین _ در جمع خبرنگاران با تشریح اقدامات انجام شده در زمینه فضاسازی و زیباسازی سطح شهر کرمانشاه در ایام نوروز، اظهار کرد: تنوع جاذبه‌های گردشگری در کرمانشاه باعث شده است تا هرساله میزبان مسافران و میهمانان نوروزی از سراسر کشور باشیم.

وی افزود: در سال‌جاری تلاقی ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز تلاش مجموعه شهرداری را مضاعف کرد تا بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای ماه مهمانی خدا و مسافران نوروزی باشیم.️

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه با اشاره به صرفه‌جویی در هزینه‌ها تصریح کرد: در نوروز سال‌جاری سعی کردیم با کمترین هزینه، بهترین اقدامات را در زمینه زیباسازی و فضای سبز مناطق هشت‌گانه شهرداری داشته باشیم.

️وی ادامه داد: برپایی ۱۰ سفره هفت‌سین، اجرای فرش‌گُل، نصب المان‌های نوروزی، اجرای نقاشی‌های دیواری و احداث تونل‌های نوری از جمله اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز بوده است.️

غلامی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده، گفت: نورپردازی تقاطع‌های غیرهمسطح، فضاسازی میادین شاخص و گل‌کاری بوستان‌ها و بلوارهای سطح شهر با کاشت گل‌های فصلی از دیگر اقدامات شهرداری در این ایام بوده است.

️وی خاطرنشان کرد: در این ایام و با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز فضاسازی تبلیغات محیطی سطح شهر نیز به صورت گسترده با طرح‌های ادغامی انجام شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد که تلاش‌های مجموعه شهرداری مورد رضایت شهروندان و مهمانان نوروزی قرار گرفته باشد.

کد خبر 740175

دیگر خبرها

  • اجرای فضاسازی‌ معنوی ماه مبارک رمضان تا برپایی ۱۰ سفره هفت‌سین در کرمانشاه
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان یاری‌رسان مدیریت شهری اهواز + فیلم
  • فیلم فاجعه در اهواز؛ حفره بزرگ پس از باران | نحوه مسدود کردن وسط خیابان را ببینید!
  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • اجرای سند الگوی کشت در حوزه‌های تالابی کشور
  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی