Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@01:40:03 GMT

کیفرخواست عاملان قتل در اسلامشهر صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۹۵۸۶

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، یونس اسدی مقدم دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر در مورد آخرین وضعیت پرونده عاملان قتل فجیع در خیابان کاشانی، اظهار کرد: در هشتم فروردین ماه سال جاری ساعت ۹ صبح سه سارق که اهل اسلامشهر هم نبودند، به قصد سرقت وارد مغازه موبایل فروشی در خیابان کاشانی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این افراد از چندی قبل مغازه مذکور را شناسایی و تحت نظر قرار داده بودند و روز حادثه نیز با نقشه از قبل طراحی شده به این مغازه مراجعه کرده و یکی از آن‌ها هم در خیابان کشیک می‌دهد. صاحب مغازه هم به دلیل محدودیت ایجاد شده برای کسبه، پس از ورود این افراد و با این گمان که قصد خرید دارند، کرکره مغازه را پایین می‌آورد.

دادستان اسلامشهر ادامه داد: سارقان پس از مدتی کوتاه، صاحب مغازه را به باز کردن درب گاو صندوق و خارج کردن موبایل‌ها وادار کرده و در پی ممانعت او از این کار، با وارد کردن ضربه چاقو به گردنش صاحب مغازه را به قتل می‌رسانند.

اسدی مقدم خاطرنشان کرد: متهمان پس از سرقت حدود ۵۰ موبایل، پا به فرار می‌گذارند که به محض اطلاع نیروی انتظامی از موضوع و رصد‌های اطلاعاتی دقیق دو نفر از آن‌ها ظرف نیم ساعت پس از حادثه در یکی از خیابان‌های اسلامشهر دستگیر و نفر سوم نیز خود را معرفی می‌کند و این افراد با قرار تامین روانه زندان می‌شوند.

وی با اشاره به تکمیل تحقیقات تکمیلی در دادسرا و رسیدگی سریع و دقیق و فوق العاده به این پرونده، از صدور کیفرخواست پرونده ظرف مدت سه روز از وقوع جنایت و ارسال آن به دادگاه کیفری یک استان تهران خبرداد.

دادستان اسلامشهر گفت: برای متهمان از دادگاه مجازات اشد را تقاضا کرده‌ایم و در صورت تایید در دادگاه، حکم قصاص در ملاءعام در خیابانی که جرم به وقوع پیوسته، اجرا خواهد شد.

اسدی مقدم به مخلان امنیت هشدار داد که چنانچه امنیت جامعه را مخدوش نمایند، با شدت و قاطعیت و وفق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 جهش تولید شبکه اجتماعی شاد احمد سعادتمند صدور کیفرخواست قتل موبایل فروش اسلامشهر کروناویروس نوروز 99 جهش تولید شبکه اجتماعی شاد احمد سعادتمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم آرایشی ۲۰ میلیاردی قاچاق در قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ مهدی خادمی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و عرضه لوازم خارجی در بازار داخلی، موضوع را با انجام اقدامات پلیسی بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی دو مغازه تهیه و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی خبر داد و افزود: ماموران در بازرسی از این ۲ مغازه فروش لوازم آرایشی، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی و فاقد هرگونه مجوز گمرکی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

سرهنگ خادمی گفت: در این راستا ماموران دو عامل تهیه و توزیع اجناس خارجی قاچاق را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه قاچاق کالا از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان جامعه ما می‌باشد، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه سوداگری در زمینه قاچاق کلالا موضوع را در کمترین فرصت ممکن به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • وقتی خانه‌ها بوی نفت می‌داد!
  • ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی اسلامشهر
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • سد معبر مغازه‌ها در سنندج مردم را کلافه کرد
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در خرمشهر
  • کشف لوازم آرایشی ۲۰ میلیاردی قاچاق در قائم شهر
  • یکه‌تازی صاحبان مجتمع‌های تجاری در بازار اجاره‌بها
  • پیشرفت ۵۳ درصدی ساخت مترو شهرستان اسلامشهر
  • راهنمای نورپردازی مغازه