Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:07:41 GMT

خبرهای کوتاه کرونا استان سمنان در ۱۱ فروردین

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۹۶۷۸

خبرهای کوتاه کرونا استان سمنان در ۱۱ فروردین

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تا به حال دست‌کم نیم میلیون نفر را در جهان مبتلا کرده است، در کشور ایران از ظهر دیروز سه‌ هزار و ۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و جمع تعداد مبتلایان قطعی به این ویروس را به ۴۱ هزار و ۴۹۵ نفر رساند. از این تعداد تا به حال ۲هزار و ۷۵۷ نفر  فوت و ۱۳ هزار و ۹۱۱ نفر بهبود یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آغاز شیوع این ویروس در جهان، خبرهای مربوط به آن در صدر اخبار دنیا قرار دارد و  این ویروس با درنوردیدن بسیاری از کشورها،  مکان های عمومی زیادی را در شهرهای مختلف دنیا به تعطیلی کشانده است.

اخبار کرونا استان سمنان در روزی که گذشت:

حبیب‌الله خجسته‌پور معاون استاندار و جانشین رییس ستاد استانی مقابله با کرونا استان سمنان‌ گفت: آمارهای چند روز اخیر در خصوص ترددها نشان از همراهی مردم با طرح کاهش فاصله گذاری اجتماعی دارد به طوری که با عبور ۱۱ هزار خودرو در روز دهم فروردین از ورودی‌های استان سمنان  و نسبت به شاخص آن در روز هفتم این ماه که ۱۷ هزار و ۵۰۰ خودرو بود  نشان از کاهش ۳۷ درصدی داشت.

*

علی اصغر مجد فرماندار دامغان گفت: محدوده مرکز این شهر به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی مسدود شد و محدوده چهارراه لاله(مرکز شهر) دامغان به دلیل شیوع کرونا، در زمان اوج ترددها از ساعت ۱۹ الی ۲۲ تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شد.

*

عبدالرضا میقانی فرماندار مهدیشهر گفت: هیچ خودرو غیربومی بر اساس تدابیر اندیشیده‌ شده، از بعد از ظهر روز ۱۲ فروردین جاری به مدت ۲۴ ساعت، اجازه ورود به این شهرستان را ندارد و هماهنگی‌های لازم برای ممانعت از خروج وسایل نقلیه از سمنان به سمت مهدیشهر نیز با فرمانداری شهرستان سمنان انجام شده است.

*

محمدرضا برون رییس اداره اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان  در اولین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی این استان گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ واحد صنفی غیر ضروری از یکم تا پایان روز یازدهم فروردین جاری مشمول دریافت اخطار پلمب شد و  در این مدت ۶۰ واحد صنفی غیر ضروری استان پلمب شد.

*

ایمان نوری مسوول روابط عمومی شهرداری میامی گفت: تاکنون ۱۲۰ هزار لیتر محلول‌پاشی به منظور ضدعفونی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهر انجام شده است و عملیات ضدعفونی معابر و مکان های عمومی شهر میامی با مشارکت حدود ۲۰ گروه مردمی، خدمات شهری و آتش‌نشانی میامی انجام می شود.

برچسب‌ها بسته خبری ویروس کرونا سمنان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته خبری ویروس کرونا سمنان بسته خبری ویروس کرونا سمنان ویروس کرونا استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشخیص خبرهای جعلی از خبرهای واقعی با سواد رسانه‌ای + فیلم

محمد صادق افراسیابی کارشناس سواد رسانه با بیان اینکه واقعیت اخبار را فقط از یک رسانه نباید جویا شد گفت: تشخیص خبر‌های جعلی از خبر‌های واقعی با درنظر گرفتن چند تکنیک و داشتن سواد رسانه‌ای امکان پذیر است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • تشخیص خبرهای جعلی از خبرهای واقعی با سواد رسانه‌ای + فیلم
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید