Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محسن عربی، شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در همین مدت از ورود بیش از ۲ هزار و ۲۵ خودرو نیز به شهرهای استان جلوگیری شده و این خودروها بازگردانده شده اند.
وی افزود: در این راستا تعداد ۶ هزار و ۴۱ خودرو نیز در مسیر ورودی شهرهای استان به سمت کمربندی ها هدایت شده اند.
سرهنگ عربی از توقیف و انتقال ۷ خودرو متخلف به توقفگاه و اعمال جریمه نقدی پنج میلیون ریالی آنها به دلیل رعایت نکردن طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: پلیس با جدیت با تمامی کسانی که در برابر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مقاومت کنند، برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: بر اساس قانون هر فردی که در برابر انجام وظیفه ماموران برای اجرای بهتر طرح فاصله گذاری اجتماعی مقاومت و یا به آنان تعرض کند علاوه بر اعمال مجازات مربوط به نقض مقررات، برابر ماده ۶۰۷ قانون مجازات اسلامی مورد تعقیب کیفری قرار می گیرد.
سرهنگ عربی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس نسبت به تشخیص بومی و غیربومی بودن افراد و ترددها با سعه صدر و خویشتنداری عمل می کنند ولی با افراد متخلف در راستای اجرای قانون به صورت قاطع برخورد خواهند کرد.
وی کنترل ترددها به منظور ماندن افراد در خانه‌هایشان را مطالبه عمومی جامعه از پلیس برای حفظ جان و سلامت مردم دانست و گفت: مردم متوجه هستند که ماموران پلیس برای تامین سلامت آنها جان خود را به خطر می‌اندازند.
وی همچنین با تاکید بر قرنطینه خانگی و در خانه ماندن مردم یادآور شد: مأموران انتظامی به ویژه با قرار گرفتن در آستانه روز طبیعت به شدت با افراد خاطی برخورد خواهند کرد تا به زودی شاهد از بین رفتن این ویروس منحوس در کشور باشیم.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در ادامه از هزار و ۶۵ مورد بازدید و سرکشی از مغازه ها در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: در همین چهارچوب ۹۹ واحد متخلف نیز پلمب شد.
سرهنگ عربی یادآور شد: همچنین به ۷۱۷ واحد صنفی تذکرات لازم در رابطه با رعایت قوانین و مقررات مربوط به این طرح داده شد و برای تعدادی از واحدها نیز تعهد صنفی و اخطاریه صادر شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خراسان شمالی خودرو رعایت قوانین و مقررات طبیعت ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران

سرهنگ حسین باباپور  گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: برابر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بر روی افراد مورد نظر مشخص شد متهم یک محموله مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به سمت تهران در حال حرکت است.

سرهنگ باباپور تصریح کرد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محور‌های مواصلاتی اعزام شدند و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت:ماموران بعد چندین ساعت گشت زنی هدفمند و رصد خودرو‌های مذکور در محور‌های مواصلاتی شهر تهران سرانجام روز گذشته درحالیکه متهم در اتوبان آزادگان تهران در حال حرکت بود در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری متوقف و بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ باباپور تصریح کرد:پس از توقیف خودرو بلافاصله نسبت به بازرسی خودرو اقدام و ۲۸ کیلوگرم حشیش کشف شد و متهم نیز پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان با بیان اینکه عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگزار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: ماموران این پلیس در کلیه مسیر‌های مواصلاتی و حتی غیر اصولی و بیراهه به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محور‌ها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می‌دهند و هر محموله‌ای از این مسیر‌ها وارد تهران بشوند تحت نظر قرار گرفته و کشف و متهمان آن دستگیر خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد