Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@20:24:38 GMT

فرمانده جدید پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۹۷۶۷

فرمانده جدید پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز معرفی شد

با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش فرمانده جدید پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم معارفه و تودیع فرمانده جدید پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز اظهار داشت: مردم غیور آذربایجان در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی نقش پررنگ و اثرگذار داشته و همواره در راه آرمان‌های انقلاب و اسلام عزیز در خط امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش بی‌بدیلی نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: کمر طاغوت با حضور نیروی هوایی ارتش در محل اقامت حضرت امام خمینی (ره)، شکسته شد.

امام جمعه تبریز نیروی هوایی ارتش را مایه افتخار و آبروی نظام دانست افزود: دانش نیروی هوایی در هشت سال دفاع مقدس به ویژه در عملیات والفجر ۸، موجب به هم خوردن معادلات و سازماندهی رژیم بعثی صدام شد.  

 امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده  فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم با تقدیر و تشکر از خدمات سرتیپ دوم خلبان هاشمی و امیر سرتیپ دوم خلبان رسولی  را به عنوان فرمانده جدید  پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز معرفی کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید تبریز دفاع مقدس انقلاب اسلامی امام جمعه تبریز نماینده ولی فقیه آذربایجان شرقی ارتش فرمانده نیروی هوایی ارتش عملیات والفجر ۸ حضرت امام خمینی ره نیروی هوایی مقام معظم رهبری آذربایجان پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز نیروی هوایی ارتش فرمانده جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش امروز در مراسم روز ارتش اظهار کرد: آمادگی‌ای که امروز جنکنده‌های سوخو۲۴ ما دارند، از هر زمان دیگری بهتر است و این شامل حال بقیه پرنده‌های ما نیز می‌شود.

وی افزود: اگر اسرائیل بخواهد خطای راهبردی کند، ضربه‌ای می‌خورد که قابل جبران نخواهد بود.

امیر واحدی ادامه داد: ما در همه زمینه‌ها، چه پوشش هوایی و چه بمب افکن‌ها، آمادگی صد درصد داریم و برای هرگونه عملیات آماده‌ایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تأکید کرد: عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی یک سیلی و تنبیه بود. توصیه می‌کنیم دشمن کاری نکند که با یورش بزرگ و همه‌جانبه نیروهای مسلح ایران مواجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان / تاسیسات هسته‌ای در
  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان
  • مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند
  • نقش هوانیروز مهم و تاثیرگذار است
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • چهار مقام ارشد ایرانی که ارتش اسراییل معرفی کرد
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند