Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ احمد سعادتمند پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال اظهار داشت: به صورت رسمی و با اکثریت اعضای هیئت مدیره اولین جلسه باشگاه در سال جدید برگزار و در نهایت مسئولیت باشگاه استقلال به بنده محول شد. البته برای خلیل‌زاده نیز آرزوی سلامتی داشته و او نیز مثل خودم به نوعی داغدار بوده و برای وی نیز آرزوی صبر جزیل دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قطعاً مشکلات و موارد مختلفی در باشگاه وجود دارد و این موارد باید در اولویت موارد اجرایی قرار گیرد و هر چه زودتر و در کمترین فرصت ممکن مشکلات را حل و فصل کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال در بحث تأمین منابع مالی مشکلات زیادی داشته و با برنامه‌هایی که تبیین شد در تلاش هستیم معضلات مالی را به کمترین حد ممکن برسانیم و این مشکلات را حل کنیم.

سعادتمند ادامه داد: بنده علاقه مند بودم شب عید می‌توانستیم بخشی از تعهدات باشگاه به بازیکنان، کادرفنی و سایر زحمت‌کشان را پرداخت کنیم، اما متأسفانه این مهم رخ نداد. با این حال اکنون اولویت اصلی من این است که تا کوتاه‌ترین زمان ممکن تخصیص لازم در بخش مالی را داشته باشیم تا بازیکنان بتوانند با روحیه مناسب آماده و مهیای حضور در مسابقات آتی شوند.

وی گفت: در شرایط کنونی که جهان درگیر ویروس کرونا بوده پیگیری مشکلات کمی سخت‌تر است، اما ما با جدیت پیگیر آرای انضباطی که از سنوات قبل باشگاه را در درگیر کرده هستیم و بنا داریم باشگاه را به سمتی ببریم که بتوانیم نسبت به تأمین و رفع مشکلات پیش برویم. در نهایت تلاش ما در راستای ایجاد یک باشگاه اصیل که دارای درآمد پایدار و البته زیر ساخت‌های مناسب باشد، هستیم.

بیشتر بخوانید:استقلال؛ بهترین تیم فوتبال ایران در دنیا

مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان کرد: از کادرفنی، سرمربی تیم، کاپیتان و تمامی بازیکنان تشکر می‌کنم و به عنوان کسی که حامی این عزیزان هستم قطعاً پیگیر رفع مشکلات خواهم بود. به طور حتم از فرهاد مجیدی به عنوان فرزند استقلال حمایت خواهم کرد و اکنون نیز منتظرم تا وی را در جلسه‌ای حضوری بیبینم و در خصوص شرایط تیم با او صحبت کرده و اگر چنانچه قرار به رفع ایراداتی در تیم باشد نسبت به آن هر چه زودتر اقدام کنم. کادرفنی و بازیکنان از این پس تنها تمرکزشان در زمین باشد و من به طور ویژه مشکلات بیرونی تیم را حل خواهم کرد تا آنها تنها تمرکزشان به بازی‌ها باشد. قطعاً طی این چند روزه اصلاح ساختار اداری باشگاه در اولویت است و در کنار آن نیز موارد مربوط به انتصابات جدید را اعلام می‌کنیم.

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل علیرضا حسین‌نژاد با اشاره به سیاست و برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) برای استقلال مالی خانواده‌های زیرپوشش اظهار کرد: با پرداخت تسهیلات بانکی اشتغال‌زا و زمینه‌سازی برای اجرای طرح‌های اقتصادی زمینه استقلال مالی خانواده‌ها و رسیدن به مرز خودکفایی آنها فراهم شده است.
وی اضافه کرد: مدت زمان رسیدن به مرز خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش ۱۸ ماه پس از دریافت تسهیلات خودکفایی است و در صورتی که درآمد ماهانه خانوار برابر حقوق ماهانه تعیین شده قانون کار باشد، خانوار زیرپوشش به مرز خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد مقدس خارج می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل (ره) زیربنای خودکفایی اقتصادی خانواده‌های زیرپوشش را توانمندسازی فکری و فرهنگی اعلام کرد و افزود: کمیته امداد استان اقدامات لازم در این زمینه را انجام می‌دهد.
حسین‌نژاد گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش از سوی دیگر شاهد استمرار ورودی و پذیرش خانواده‌های جدید در کمیته امداد امام خمینی استان هستیم.
وی تصریح کرد: طرح خودکفایی کمیته امداد امام خمینی در هیچ شرایطی مانع از بهره‌مندی خانواده‌های فقیر و کم‌توان مالی از حمایت‌های این نهاد مقدس نیست.

دیگر خبرها

  • تولید گندم را به ۱۹ میلیون تن می رسانیم
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس/ اردیبهشت خطرناک!
  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر
  • رایج‌ترین علائم ام اس را بشناسید
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد