Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی تیراندازی در واکنش به تغییر تاریخ المپیک طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد سهمیه‌هایی که تاکنون گرفته شده به قوت خود باقی خواهد ماند.

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی تیراندازی در اطلاعیه‌ای با توجه به تغییر تاریخ بازی‌های المپیک توکیو اعلام کرد که تمامی سهمیه‌هایی که ورزشکاران از قبل در رقابت‌های جهانی سال ۲۰۱۸ گرفته اند به قوت خود باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
همچنین ISSF اعلام کرد ۱۶ سهمیه به کنفدراسیون اروپا تعلق دارد و قرار است در مسابقات قاره ای اروپا در سال ۲۰۲۱ توزیع شود.
فدراسیون جهانی تیراندازی ضمن حمایت از کمیته بین‌المللی المپیک به سبب تاریخ جدید المپیک اعلام کرد که برنامه جدید مسابقات و نحوه توزیع سهمیه های باقی مانده بعد از هماهنگی با IOC اعلام خواهد شد. 

بازی‌های المپیک توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاد. این بازی‌ها قرار بود سوم مرداد سال ۱۳۹۹ برگزار شود که اول مرداد سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون جهانی تیراندازی المپیک توکیو 2020 فدراسیون جهانی تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی الفتی با گرفتن سهمیه المپیک ژیمناستیک

به گزارش جام جم آنلاین، طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند.

الفتی با کسب ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند. الفتی اولین ژیمناست ایرانی است که در ۶۰ سال گذشته در این بازی‌ها شرکت می‌کند.

دیگر خبرها

  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • تاریخ‌سازی الفتی با گرفتن سهمیه المپیک ژیمناستیک
  • الفتی در ژیمناستیک ایران تاریخ‌ساز شد
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • رنگرز: باید خوب تمرین کنیم تا در المپیک نتایج قابل قبول بگیریم
  • ایران در انتظار اعلام رسمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تایید سهمیه المپیک
  • مدنی: الفتی حرکت ابداعی اجرا نکرد/ فدراسیون جهانی ژیمناستیک کسب سهمیه را اعلام می‌کند
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم