Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی بعدازظهر دوشنبه در آئین افتتاح نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی قرارگاه شفا با بیان اینکه یکی از اقداماتی که در راستای پشتیبانی بیمارستان‌ها باید انجام شود، ایجاد نقاهتگاه‌ها است؛ اظهار کرد: این کار در استان به سپاه ولی‌عصر (ع)، قرارگاه شفا و بسیج جامعه پزشکی واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به خوبی این کار در استان در حال انجام است، افزود: نقاهتگاه ۱۰۰ تخت خوابی اهواز و همچنین دو نقاهتگاه دیگر با کمک نفت و دانشگاه علوم پزشکی در حال راه‌اندازی است.

استاندار خوزستان بیان کرد: در حوزه تأمین بسته‌های بهداشتی، لوازم پزشکی و کمک‌های لازم برای سیستم‌های بهداشت و درمان همکاران ما به خوبی ورود کردند و اقدامات مؤثری را انجام دادند و در همه زمینه‌ها فعالیت و نقش حمایتی و پشتیبانی خوبی را ایفا می‌کنند.

شریعتی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح «فاصله اجتماعی» کارهای ارزشمندی را باید انجام بدهیم که از جمله آن می‌توان به کنترل ورودی و خروجی شهرها، سالن‌ها و مکان‌هایی مانند فرودگاه‌ها اشاره کرد.

وی «فاصله اجتماعی» را محور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دانست و گفت: در این راستا دستگاه‌های مختلف استان مانند نیروی انتظامی، هلال احمر، سپاه و دانشگاه علوم پزشکی فعالیت‌های قابل‌تقدیری را در راستای تحقق این طرح در استان داشته‌اند.

استاندار خوزستان با بیان که این کار باید همچنان با این روند ادامه پیدا کند چرا که تأثیر مثبت آن را در آمار مبتلایان شاهد هستیم، عنوان کرد: منحنی‌ها نشان دهنده این است که مداخلات ما بسیار مؤثر بوده است و استمرار آن کمک بسیاری در حذف این بیماری خواهد کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بهداشت و درمان بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی ویروس هلال احمر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم

دربی اصفهان که با پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن به پایان رسید جذابیت چندانی نداشت و نقش اول را هواداران روی سکوها ایفا کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و تیم فوتبال سپاهان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

در جریان دیدار امروز تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن که شهرآورد اصفهان بود و با تأخیر چند هفته‌ای در ورزشگاه نقش‌جهان به انجام رسید، شاگردان ژوزه مورایس رمق و حوصله چندانی برای خلق موقعیت روی دروازه حریف همشهری خود نداشتند و به گفته خود ژوزه مورایس، بازیکنان سپاهان همانند بازنده‌ها رفتار می‌کردند.

در ادامه هرچقدر بازی جلو رفت، تنش بین بازیکنان سپاهان و ذوب‌آهن بالا گرفت و مهرداد رضایی که به‌عنوان بازیکن تعویضی برای ذوب‌آهن به زمین آمده بود در برخوردی که میان بازیکنان دو تیم انجام شد، درگیری به‌راه انداخت و داور برای پایان دادن این تنش و درگیری وارد ماجرا شد تا قائله خاتمه پیدا کند.

هنگام گل سپاهان هم شرایط چندان خوب پیش نمی‌رفت و شهریار مغانلو که چهره‌اش مشخص بود خیلی شادابی گذشته را ندارد و باتوجه به شعارهای منفی هواداران سپاهان روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان، گویا انگیزه‌ای هم برای زدن ضربه پنالتی ندارد.

پس از اینکه شهریار مغانلو آقای‌گل فعلی لیگ‌برتر فوتبال کشورمان با پای چپ دروازه پارسا جعفری را باز کرد و خوشحالی بعد از گل هم انجام نداد، هواداران سپاهان هم ترک عادت نکردند و اعتراض خود نسبت به شرایط بد این تیم را با ادامه‌دادن شعارها علیه هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان به رخ کشیدند.

کد خبر 745577

دیگر خبرها

  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • مردم تشنه نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستند
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم