Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس خراسان رضوی، سرهنگ حمیدرضا دهنوی در خصوص تمهیدات ویژه پلیس خراسان رضوی در روز ۱۳ فروردین اظهار کرد: تردد خودروها از ساعت ۵ بامداد الی ۲۴ روز سیزدهم فروردین ماه در سراسر استان از مقابل خانه برای شهروندان ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: در اجرای این طرح که در راستای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا و ضرورت محدودیت‌های جدی اجرا می‌شود، تردد شهروندان نیز به مناطق ییلاقی اطراف شهرها، تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌ها ممنوع بوده و مسیرهای منتهی به این اماکن تفریحی مسدود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در محدوده‌های غیر مسکونی، بلوار نماز، بلوار شهید ناصری و تمامی مسیرهایی که به ارتفاعات منتهی می‌شود محدودیت کامل تردد اعمال خواهد شد.

سرهنگ دهنوی ضمن درخواست از شهروندان فهیم و قانون‌مدار برای همکاری با پلیس گفت: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تأمین سلامتی مردم عزیز است.

وی تاکید کرد: رانندگانی که نسبت به اجرای این طرح ضربتی بی‌توجه باشند ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند و خودروی آنها نیز به پارکینگ منتقل و یک ماه توقیف می‌شود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: خودروهای حامل موادغذایی، مواد بهداشتی، اقلام درمانی، سوخت‌رسان و خودروهای کالاهای مورد نیاز مردم از این طرح مستثنی هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خراسان رضوی رئیس پلیس راهور قانون ویروس تردد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظافتچی منزل سارق از آب درآمد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل و به سرقت رفتن طلا و جواهر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در محدوده لواسانات، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۶ لواسانات قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اولیه هیچ آثار تخریبی مشاهده نشد و پیرو تحقیقات انجام شده از اعضای خانواده، مشخص شد که فردی به عنوان نظافتچی در منزل شاکی رفت و آمد داشته است.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی، مأموران به محل سکونت نظافتچی مراجعه کردند و موفق شدند قسمتی از طلاهای سرقتی را در داخل منزل کشف کنند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با انتقال متهم به کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل تحت پوشش نظافتچی اعتراف و با اقدامات فنی و پلیسی مالخر این سارق نیز شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر و اموال مسروقه از مخفیگاه مالخر کشف شد.

سرهنگ ضرونی ابراز داشت: بررسی و کشف جرایم احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت و پرونده به همراه متهمان به مقام قضائی معرفی شدند.

سرهنگ ضرونی به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری اموال با ارزش در خانه دوری کرده و از ورود افراد ناشناس تحت عنوان نظافتچی به منزل خود خودداری کنند.

کد خبر 6080980

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در رشت