Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@01:09:53 GMT

اجرای طرح محدودیت تردد و قطع زنجیره ویروس کرونا در قاین

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۰۰۳۹

اجرای طرح محدودیت تردد و قطع زنجیره ویروس کرونا در قاین

زال بیکی از اجرای شبانه روزی طرح محدودیت تردد و کاهش قطع زنجیره ویروس کرونا خبر داد و گفت: با انجام تست تب سنجی از هموطنان، تمامی ورودی و خروجی های شهرستان قاین کنترل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «محمود زال بیکی» شامگاه (۱۱ فروردین) به رسانه های گروهی ضمن تشکر از اقدامات و تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی شهرستان در مقابله با ویروس کرونا گفت: در صورت توجه به بهداشت فردی و رعایت قوانین و مقررات اعلام شده، در آینده ای نزدیک بر این ویروس منحوس پیروز خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی شهرستان قاین تصریح کرد: با توجه به شیوع روزافزون ویروس کرونا، ماموران انتظامی این شهرستان بصورت 24 ساعته با همکاری شبکه بهداشت ودرمان و هلال احمر مبادی ورودی وخروجی شهرستان درمحور  خضری– قاین و خواف – قاین را کنترل می کنند.

 

وی گفت: طرح کاهش و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا با قاطعیت اجرا می می شود و از هموطنان درخواست می شود در این خصوص با پلیس همکاری و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

 

زال بیکی عنوان کرد: شهروندان برای حفظ سلامتی خود، جامعه و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در خانه بمانند و افراد غیربومی و مسافرانی که در شهرستان حضور دارند هرچه سریعتر از مبادی خروجی شهرستان خارج شوند.

 

وی با بیان اینکه لازمه موفقیت در این طرح در گرو همکاری و مشارکت بالای شهروندان است، گفت: پلیس برابر قانون، ضمن اینکه خودروهای متخلف را 5 میلیون ریال جریمه خواهد کرد خودرو متخلف نیز به مدت یک ماه در پارکینگ توقیف خواهد شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان قاین در خاتمه با اشاره به نقش نیروی انتظامی در کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا افزود: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح و کادر درمانی شهرستان اقدامات خوبی انجام داده و این فعالیت ها تا ریشه کنی ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: قطع زنجیره ویروس کرونا طرح محدودیت تردد قطع زنجیره ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ این محدودیت به علت عملیات روکش آسفالت در باند جنوبی و شمالی آزادراه قزوین-کرج و اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت توپکا در باند شمالی آزاد راه اعمال می شود.

 

بازه زمانی عملیات: از تاریخ ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳

روز‌های شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶ 

روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰

روز‌های چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ 

روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی هستند. 

 موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر ۱۰ الی ۵۶ باند جنوبی آزادراه قزوین -کرج  و از کیلومتر ۲۲ الی ۵۵ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین و از کیلومتر ۱۰ الی ۲۴ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) است.

 

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین