Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@15:48:39 GMT

تونل ضدعفونی در بیمارستان مطهری جهرم ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۰۰۴۴

تونل ضدعفونی در بیمارستان مطهری جهرم ایجاد شد

ارجمند از ایجاد تونل ضدعفونی در بیمارستان مطهری جهرم خبر داد و گفت: ضدعفونی خودروها و وسائل نقلیه هنگام ورود و خروج از بیمارستان از اهداف راه اندازی این تونل است.

«سیدمجید ارجمند» با اشاره به اقدامات بیمارستان مطهری جهرم در راستای مقابله با کرونا ویروس و جلوگیری از شیوع این بیماری، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم،گفت: با ایجاد تونل ضدعفونی در این بیمارستان، ورود و خروج خودروها و وسائل نقلیه با تمهيدات ويژه ضدعفوني انجام مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به ضرورت حفظ سلامت و امنیت افراد به ویژه پرسنل بیمارستان، افزود: رعايت اصول بهداشتي بيش از پيش در بيمارستان مطهري انجام مي شود.

 

وی با اشاره به اینکه در جهت کنترل ویروس کرونا، تمام خودروهای در بیمارستان مطهری جهرم استریل می شوند، بیان کرد: محلول هاي ضد عفوني بصورت مه پاش در فضاي اين تونل انتشار و افراد و وسايل نقليه با عبور در آن كاملا  ضد عفوني مي شوند.

 

ارجمند در پایان گفت: همچنین اين محلول ضد عفوني ضرري براي پوست و تنفس افراد ندارد.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا بیمارستان مطهری جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت:شهرک جدید بونیز جهرم در زمینی به مساحت ۴۰۰ هکتار در ضلع شرقی شهر جهرم با هزینه آماده‌سازی ۱۸۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود. 

محمودرضا طالبان افزود:طرح جامع فاز ۱ و فاز ۲ تهیه و به تایید شورای عالی معماری و شهرسازی کشور و کارگروه امور زیربنایی و شورای برنامه‌ریزی استان رسیده است.
وی اضافه‌کرد: این طرح برای مازاد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و سرریز ثبت نام کنندگان این طرح و جمعیت شهرستان جهرم ایجاد شده‌است.

دیگر خبرها

  • غار سنگ شکنان جهرم نگینی در دل کوه
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • کاهش حساسیت بینایی ۱۲ سال قبل از ابتلا به آلزایمر / تاثیر فرکانس ۴۰ هرتزی بر توقف بیماری
  • افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم
  • از کشتن افراد عینکی به جرم روشنفکر بودن تا حذف پول و مذهب از مناسبات اجتماعی / فاجعه‌بارترین حرکت قرن بیستم برای ساخت اتوپیای روستایی
  • با قطع سامانه بیمه سلامت خدمت به بیمه‌شدگان خللی ایجاد نکرده است
  • مطهری: دولت‌ها مسئولیت سعادت افراد جامعه را بر عهده دارند
  • جان باختن بیش از یک هزار تن بر اثر بیماری های عفونی در افغانستان