Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:03:41 GMT

۲۳۴ تیم برای کنترل مبادی ورودی و خروجی استان یزد مستقر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۰۰۶۹

۲۳۴ تیم برای کنترل مبادی ورودی و خروجی استان یزد مستقر شد

به گزارش عصر دوشنبه اداره‌کل روابط عمومی استانداری، محمدعلی طالبی با اشاره به همکاری همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و اقشار مختلف مردم برای اجرای طرح فاصله ‌گذاری اجتماعی، افزود: با همکاری  صورت گرفته و با برنامه‌ریزی های انجام شده، شاهد روند خوبی برای اجرای این طرح هستیم.

 وی با اشاره به با تمهیدات در نظر گرفته شده برای اجرای دقیق طرح ادامه داد: این تیم‌ها در مبادی ورودی و خروجی شهرها و روستاها، تیم‌های کنترل را مستقر کرده‌ایم و از بعد از ظهر امروز (۱۱ فروردین) تدابیر ترافیکی خاصی را به ویژه در مسیرهای منتهی به جاده‌های ییلاقی و تفرجگاه‌های استان اعمال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون در استان یزد یک هزار و یک نفر بر اساس آزمایش به این ویروس مبتلا شدند و ۱۰۴ نفر هم فوت کردند.  

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد محمدعلی طالبی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد محمدعلی طالبی ویروس کرونا یزد محمدعلی طالبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: کارگروه اقتصاد دریا محور هنوز در فاز فرایندی است و خروجی عملیاتی نداشته و دلیلش هم شروع کار کارگروه استانی پیش از کارگروه ملی است که جمع‌بندی ملی، طبقه بندی استانی را در این کارگروه تغییر داد و امسال با گذر از این مرحله، عملیات‌های تعریف شده را شروع می‌کنیم.

مهدی دوستی، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در جمع خبرنگاران با اشاره به تعدد نظام اولویت‌های استان، اظهار کرد: پیشبرد همزمان برنامه‌های اجرایی اقتصاد دریا پایه، تحقق مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری و عملیاتی کردن شعار سال سه کلان اولویت استان هستند.

وی پیگیری مستمر مصوبات سفر و برگزاری جلسات کارگروه اقتصاد دریا محور را در حال انجام اعلام کرد و عنوان کرد: کارگروه اقتصاد دریا محور هنوز در فاز فرایندی است و خروجی عملیاتی نداشته و دلیلش هم شروع کار کارگروه استانی پیش از کارگروه ملی است که جمع‌بندی ملی، طبقه بندی استانی را در این کارگروه تغییر داد و امسال با گذر از این مرحله، عملیات‌های تعریف شده را شروع می‌کنیم.

دوستی حرکت در مسیر تعیین شده توسط مقام معظم رهبری را تکلیف مهم استان دانست و تاکید کرد: برای تحقق شعار سال نیز کارگروهی در حال شکل‌گیری و انسجام است که هدف مشخص این کارگروه تعیین راهبردهای ماندگار در مسیر جهش تولید است.

وی در خصوص راهبردهای تحقق شعار سال، افزود: پیدا کردن راهکارها و نحوه مشارکت مردم در اقتصاد وظیفه‌ی سخت مدیران است اما باید مسیر مشارکت برای مردم مشخص باشد و فراتر از مدل‌های فعلی که مثلاً زمینی برای دامداری در اختیار مردم قرارمی‌گیرد، باشد.

وی در پایان بر پیشبرد همزمان سه کلان اولویت برنامه‌ای استان نیز تاکید کرد و گفت: اعضای شورای مشورتی کارگروه تحقق شعار سال کار خود را شروع کرده‌ اند همچنین بیشتر مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان نیز ابلاغ شده که باید در اجرای همزمان، مردم اثر و راهگشایی این مصوبات را ببینند، به عنوان مثال در حوزه راه‌آهن مصوبات مهمی داریم که می‌تواند به بندر شهید رجایی جانی دوباره دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت