Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر دوشنبه اداره‌کل روابط عمومی استانداری، محمدعلی طالبی با اشاره به همکاری همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و اقشار مختلف مردم برای اجرای طرح فاصله ‌گذاری اجتماعی، افزود: با همکاری  صورت گرفته و با برنامه‌ریزی های انجام شده، شاهد روند خوبی برای اجرای این طرح هستیم.

 وی با اشاره به با تمهیدات در نظر گرفته شده برای اجرای دقیق طرح ادامه داد: این تیم‌ها در مبادی ورودی و خروجی شهرها و روستاها، تیم‌های کنترل را مستقر کرده‌ایم و از بعد از ظهر امروز (۱۱ فروردین) تدابیر ترافیکی خاصی را به ویژه در مسیرهای منتهی به جاده‌های ییلاقی و تفرجگاه‌های استان اعمال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون در استان یزد یک هزار و یک نفر بر اساس آزمایش به این ویروس مبتلا شدند و ۱۰۴ نفر هم فوت کردند.  

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا روابط عمومی فوت ویروس یزد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی دو روزه مدیران مراکز نوآوری و ‌پارک‌های علم و فناوری به پایان می رسد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گردهمایی دوروزه مدیران مراکز نوآوری مستقر در دانشگاه‌ها و ‌پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور، توسط دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری معاونت علمی‌، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در محل کارخانه هوشمندسازی و نوآوری امیدبوم (امیدینو) امروز آغاز شد.

این گردهمایی با حضور ۷۰ تن از مدیران مراکز نوآوری مستقر در دانشگاه‌ها و ‌پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور برگزار شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در شهرستان دامغان
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش
  • گردهمایی دو روزه مدیران مراکز نوآوری و ‌پارک‌های علم و فناوری به پایان می رسد
  • کنترل و مهار پشه آئدس در گیلان
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت
  • متولیان میدان عرضه دام در حذف واسطه‌گران همکاری کنند
  • واکنش اسلام‌آباد به تحریم‌های جدید آمریکا علیه برنامه موشکی پاکستان