Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس مجلس گفت: امکان برگزاری جلسات علنی مجلس از طریق تلکنفرانس تلویزیونی و با کمک سازمان صدا و سیما در حال فراهم شدن است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد جعفری مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایطی که ستاد ملی مقابله با کرونا برای کشور در نظر گرفته و این که هنوز اعلام نکرده است شیوع این بیماری چه زمانی قابل کنترل خواهد بود، هیئت رییسه مجلس راهکارهای مختلفی را دنبال کرده تا جلسات مجلس با رعایت الزامات پزشکی این ستاد برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری افزود: هیئت رییسه مجلس تصمیم دارد جلسه علنی آینده را با حضور نمایندگان در صحن برگزار کند؛ اما با توجه به الزامات پزشکی ستاد مقابله با کرونا و منع های صریحی که تا کنون از سوی این ستاد صورت گرفته، راه حل های جایگزین پیش بینی شده که یکی از آنها فناوری دیجیتالی دو سویه و دیگری، استفاده از تلکنفرانس تلویریزیونی با همکاری سازمان صدا و سیماست.

مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس افزود: زیر ساخت برگزاری جلسات علنی مجلس با استفاده از تلکنفرانس تلویزیونی و ارتباط با نمایندگان در تهران و سایر استان ها با همکاری سازمان صدا و سیما در حال فراهم شدن است.

مشاور رییس مجلس اضافه کرد: تلکنفرانس تلویزیونی، با تلفیقی از حضور و ارتباط غیر حضوری نمایتدگان برای تشکیل جلسات علنی مجلس به زودی آماده بهره برداری خواهد شد. 

جعفری در پایان از همکاری سازمان صدا و سیما در تدارک این زیر ساخت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صدا و سیما مجلس شورای اسلامی مجلس بیماری کرونا سازمان صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور انتظامی گفت: سردار شهید سید محمد حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور انتظامی در حاشیه مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید حجازی که عصر امروز (پنجشنبه) در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: شهید حجازی یکی از افرادی بود که در مکتب امام راحل تربیت و رشد کرده بود. سردار حجازی مدتی توسط رژیم ستمشاهی در زندان و تحت شکنجه بود و نقش مهمی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نقش ایفا کرد.

وی افزود: شهید حجازی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سنگر‌های مختلفی خدمت و در دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرد و در سازماندهی، ساماندهی و جذب نیرو‌ها و هر پست‌ها و مسئولیت‌هایی که داشت از آن‌ها سرافراز بیرون آمد.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه شهید حجازی در جبهه مقاومت نقش موثری داشت، تأکید کرد: سردار حجازی دارای ایده بود و تفکری ساختارمند داشت و در هر مسئولیتی به زیر ساخت‌ها نیز توجه و ساختار‌ها را عمق‌بخشی می‌کرد. این شهید عزیز در کادرسازی بسیار توانمند بود و در رشد و تربیت مدیران و فرماندهان نقش موثری داشت.

وی با بیان اینکه سردار حجازی در فرماندهی جامعیت داشت و در سطح استراتژی و راهبردی فرماندهی می‌کرد، ادامه داد: سردار حجازی در مسئولیت‌های مختلف موفق بود چرا که جامعیت داشت و در کنار روحیه عملیاتی روحیه فرهنگی بالایی داشت و موجب رشد و شکوفایی بسیج شده بود.

سردار اشتری با بیان اینکه سردار حجازی فردی اخلاق مدار، ولایتمدار و با اخلاص بود، عنوان کرد: سردار حجازی فردی انقلابی و علاوه بر اینکه در حوزه عملیاتی تبحر خوبی داشت در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی فردی موثر بود. پدر شهید حجازی از متدین و خیرین اصفهان بود و در منزل شان روضه اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می‌شد.

وی در پایان با بیان اینکه مدیون مجاهدت‌های شهدا هستیم، افزود: سردار حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت.

دیگر خبرها

  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما