Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرسرتیپ دوم فرشاد نجفی پور از سوی شورای بین المللی ورزش های جهان( سیزم) به عنوان رئیس کمیته جودوی شورای بین المللی نظامیان جهان( سیزم) منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در پایان نشست هیئت رئیسه شورای بین المللی ورزش های جهان (سیزم) که در شهر برزیلیای کشور برزیل برگزار شد پس از رأی گیری اعضا و به اتفاق آراء، سرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی پور رئیس هیئت جودو، گواش و جوجیتسوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس کمیته (هیئت) جودو سیزم منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است، امیر نجفی پور اولین نظامی ایرانی می باشد که در سیزم به ریاست یکی از کمیته های ورزشی کاربردی برگزیده می شود.

وی قبلاً نیز نشان درجه یک شوالیه را از شورای بین المللی ورزش های نظامی جهان (سیزم) به خاطر فعالیت های برجسته ورزشی- پژوهشی دریافت کرده بود.

خاطرنشان می شود، امیرنجفی پور پزشک و دارای فوق دکتری روانشناسی بوده و درحال حاضر از مدیران ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح می باشد که با بیش از 85 عنوان تألیف و ترجمه کتاب، دارای تعداد بسیار زیادی مقالات علمی – پژوهشی و ورزشی در مجلات علمی معتبر بوده و کارشناس مباحث روانشناسی صدا وسیما هستند و در جشنواره های مختلف به عنوان پژوهشگر برتر نیروهای مسلح نیز شناخته شده می باشد.

گفتنی است، از جمله تألیفات وی برای رشته جودو، کتاب های اسرار روانشناسی جودو (Psychology Secrets Of Jodo) می باشد که به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیزم ارتش جمهوری اسلامی ارتش شورای بین المللی نجفی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس

کمیته بین‌المللی المپیک تصویر مهدی الفتی، ژیمناست‌کار ایرانی که سهمیه المپیک پاریس را به دست است، در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی الفتی، ژیمناست ایران، توانست سهمیه المپیک پاریس را به دست آورد. او با قرارگرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به بازی‌های پاریس راه پیدا کرد. الفتی اولین ژیمناست ایرانی است که در ۶۰ سال گذشته در این بازی‌ها شرکت می‌کند.

کمیته بین‌المللی المپیک با انتشار تصاویر ۱۲ ژیمناست‌کار راه‌یافته به المپیک پاریس در صفحه اجتماعی و رسمی خود نوشت: پس از پشت سر گذاشتن چهار راند از مسابقات گزینشی المپیک در نهایت ۱۲ مرد در اسباب مختلف سهمیه المپیک گرفتند.

یکی از تصاویر منتشرشده توسط IOC مربوط به مهدی الفتی است که در پرش خرک صاحب سهمیه المپیک شده است.

کمیته بین‌المللی المپیک همچنین صفحه اجتماعی مهدی الفتی را نیز تگ کرده است. 

الفتی با این سهمیه توانست تاریخ‌سازی کند.

ژیمناستیک در کنار رشته‌هایی چون دوومیدانی و شنا از اهمیت بالایی برای کمیته بین‌المللی المپیک برخوردار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • تاکید بر تعاملات بین المللی ایران در حوزه علمی فناوری با دانشگاه‌های جهان
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان