Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ایمان نوری مسئول روابط عمومی شهرداری میامی گفت: عملیات ضدعفونی معابر و مکان‌های عمومی شهر میامی با مشارکت حدود ۲۰ گروه مردمی، خدمات شهری و آتش‌نشانی میامی انجام می‌شود.

او  از تهیه شدن ۵۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی خبر داد و گفت: اجرای عملیات گندزدایی و ضدعفونی شهر میامی از اوایل شیوع این ویروس با همکاری کشاورزان و بسیج مردمی به صورت برنامه‌ریزی شده انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری  با اشاره به اینکه سه هزار ماسک بین شهروندان توزیع شده، اظهار داشت: میادین و معابر شهری، مساجد، مکان‌های عمومی و بوستان‌ها بطور مرتب ضدعفونی می‌شود.

 مسئول روابط عمومی شهرداری میامی تصریح کرد: مخازن زباله مخصوص کرونا نیز در سطح شهر جانمایی شد.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ضدعفونی معابر ویروس کرونا مواد ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام سه هزار و ۵۵۹ ماموریت اورژانس در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، محسن آدینه وند گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تاکنون ۱۶ هزار و ۸۱۷ تماس با اورژانس لرستان برقرار که از این تعداد، سه هزار و ۵۵۹ مورد به انجام ماموریت منتهی شده است.

وی اظهارداشت: از ماموریت‌های اورژانس استان در تعطیلات نوروزی امسال، دو هزار و ۲۲۹ مورد، ماموریت شهری و یک هزار و ۳۳۰ مورد، ماموریت جاده‌ای بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: در این مدت یک هزار و ۹۶۱ مورد اعزام به مراکز درمانی، ۴۲۰ مورد درمان در محل و ۳۳ مورد ماموریت هوایی با موفقیت انجام شده است. 

آدینه وند افزود: سال گذشته نیز ۷۹ هزار و ۲۷ ماموریت شهری در استان انجام شد که ۳۴ هزار و ۲۳۶ ماموریت جاده‌ای و ۴۶۳ مورد ماموریت هوایی بود.

دیگر خبرها

  • نقش پروژه‌های شهری سبز بر بهبود سلامت شهروندان
  • کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین
  • انجام سه هزار و ۵۵۹ ماموریت اورژانس در لرستان
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ساخت دستگاه ایرانی ضدعفونی هوا، به روش مه خشک
  • بازپس‌گیری فضای شهری از خودروها به نفع شهروندان به سبک بارسلون
  • بیش از ۴ هزار لیتر مشروبات الکلی در ۲ شهر خوزستان کشف شد
  • میزان ویتامین E موردنیاز بدن در سنین مختلف
  • بهره برداری از آکادمی ورزشی، در تربت حیدریه
  • بازرسی بیش از ۷۰۰۰ مکان عمومی در مه‌ولات طی یک سال گذشته