Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:11:25 GMT

استقرار ۲۳۴ تیم برای کنترل مبادی ورودی و خروجی استان یزد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۰۲۷۳

استقرار ۲۳۴ تیم برای کنترل مبادی ورودی و خروجی استان یزد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی عصر امروز در نشست ویدئو کنفرانسی با وزیر کشور با اشاره به اقدامات انجام شده برای کنترل و نظارت بر مبادی ورودی و خروجی استان یزد اظهار داشت: در همین راستا در ۲۳۴ نقطه استان تیم‌هایی برای کنترل ورودی و خروجی شهرها و روستاها مستقر شده‌اند.

استاندار یزد با اشاره به همکاری همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و اقشار مختلف مردم برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، افزود: با همکاری‌های صورت گرفته و با برنامه ریزی های انجام شده، شاهد روند خوبی برای اجرای این طرح هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای اجرای دقیق طرح عنوان کرد: در ۲۳۴ نقطه مبادی ورودی و خروجی شهرها و روستاهای استان، تیم‌های کنترل را مستقر کرده‌ایم و از بعد از ظهر امروز (۱۱ فروردین) تدابیر ترافیکی خاصی را به ویژه در مسیرهای منتهی به جاده‌های ییلاقی و تفرجگاه‌های استان اعمال کردیم.

وی همچنین از تعطیلی تمام پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان یزد در روزهای پایانی تعطیلات نوروز خبر داد و اظهار داشت: خودروهایی که در مقابل پارک‌ها و تفرجگاه‌ها پارک کرده باشند، جریمه نقدی خواهند شد.

طالبی همچنین از منع عبور و مرور به شهرهای مختلف استان خبر داد و گفت: از تردد خودروهای غیربومی و ساکنان غیردائم به روستاها جلوگیری می‌شود.
 

کد خبر 4889375

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد استانداری یزد استاندار یزد ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان سال جهش تولید طرح غربالگری شهرکرد سیلاب ماسک طبی بارش باران تردد وسایل نقلیه ضدعفونی ورودی و خروجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | این حرف‌های پیمان طالبی، او را از صداوسیما حذف کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

برخی شنیده‌ها از ممنوع‌الکاریِ پیمان طالبی، مجری پرحاشیه صداوسیما حکایت دارد.

طی ساعات اخیر ویدئویی از پیمان طالبی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که وی در اظهاراتی تند برخی مسئولان را مورد انتقاد قرار داده است و بنا بر ادعای برخی فعالان رسانه و کاربران فضای مجازی، پیمان طالبی از حضور در صداوسیما منع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • فیلم | این حرف‌های پیمان طالبی، او را از صداوسیما حذف کرد!
  • کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت