Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:13:28 GMT

بیمه گذاران شخص ثالث نگران دریافت نکردن کد یکتا نباشند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۰۲۸۱

بیمه گذاران شخص ثالث نگران دریافت نکردن کد یکتا نباشند

بیمه مرکزی با ارسال پیامک به آن تعداد از بیمه گذاران که به صورت الکترونیکی و یا حضوری جهت اخذ بیمه نامه اقدام کرده، ولی بیمه نامه خودرو ایشان به دلیل عدم تخصیص کد یکتا در سامانه سنهاب صادر نشده است، اطمینان داد که هیچگونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، بر اساس مفاد این پیامک، نهاد ناظر صنعت بیمه به متقاضیانی که بیمه نامه درخواستی ایشان به دلیل خطای «تکرار شماره بیمه نامه قبلی» صادر نشده است، اطمینان داد دارندگان وسایط نقلیه ای که اعتبار بیمه نامه های شخص ثالث آنان از تاریخ ۲۱ اسفند سال ۱۳۹۸ لغایت ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ منقضی می شود، نگران تمدید بیمه نامه وسیله نقلیه خود نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که بر اساس تمهیدات بیمه مرکزی و هماهنگی با شرکت های بیمه، بیمه نامه بیمه گذاران در بازه زمانی مذکور تمدید شده و حق بیمه متعلقه متعاقبا بعد از عادی شدن شرایط از ایشان دریافت و نسخه فیزیکی بیمه نامه تحویل خواهد شد.

گفتنی است بیمه مرکزی با ارسال این پیامک و طراحی تسهیلات ویژه با توجه به محدودیت های در نظر گرفته شده برای کاهش زمان فعالیت بیمه گران و مراجعات حضوری بیمه گذاران، نقش اجتماعی خود را در کاهش اپیدمی ویروس کرونا ایفا کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمه شخص ثالث پیامک خودرو بیمه گذاران بیمه مرکزی بیمه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر کل اقتصاد ودارایی استان در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیمای فارس گفت: قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار از طریق مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود کسب و کار وزارت اقتصادی و دارایی پیگیری می‌شود و بر این اساس لازم است همه مجوز‌های کاغذی قدیمی کسب و کار به شناسه یکتا با دریافت یک پیامک و دریافت QR اقدام کنند.
ایوب فرامرزی افزود: درگاه ملی مجوز‌های کشور به نشانی moiavez. Ir در نظر گرفته شده است و کلیه کسبه و فعالان اقتصادی برای دریافت خدمات هوشمند دولتی و بانکی باید مجوز‌های قدیمی را در قالب شناسه یکتا به شناسه جدید تبدیل کنند و مجوز‌های قدیمی بعد از اردیبهشت فاقد اعتبار هستند.
وی افزود: دریافت این شناسه رایگان است و  فقط باید مشخصات پشت کارت ملی، و شماره ملی و و شناسه صنفی و کد پستی درج شده بر روی پروانه صنفی را ثبت کرد.

دیگر خبرها

  • پایان اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب و کار در همدان
  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب‌ و‌ کار در همدان
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • حجامت بیمه شد
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است