Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@14:30:54 GMT

سرمایه بیمه کوثر 6.425 میلیارد ریال می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۰۳۰۴

سرمایه بیمه کوثر 6.425 میلیارد ریال می شود

خبرگزاری آریا - اعضای هیات‌مدیره شرکت بیمه کوثر افزایش سرمایه 83 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ثابت را به مجمع عمومی فوق‌العاده پیشنهاد کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، براساس تصمیم اعضای هیات‌مدیره بیمه کوثر، افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 3هزارو527 میلیاردو777میلیون ریال به بیش از 6هزارو425میلیاردو26میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به مجمع عمومی فوق‌العاده پیشنهاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوید خاندوزی، مدیر اقتصادی و سرمایه‌گذاری بیمه کوثر با بیان این نکته که این میزان افزایش سرمایه به منظور رعایت مقررات و پذیرش سهم نگهداری بالاتر و حفظ قبول اتکایی از داخل کشور به مجمع عمومی فوق‌العاده پیشنهاد شده است، افزود: افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است.
وی با تاکید بر اینکه این افزایش سرمایه موجب افزایش فعالیت‌های بیمه کوثر در بخش‌های اقتصادی سودده بیمه ای و ورود شرکت به عرصه‌های جدید خواهد شد، تصریح‌‌کرد: این امر همچنین موجب افزایش سهم نگهداری ریسک شرکت، رشد بازدهی سهام برای سهام‌داران حقیقی و حقوقی می‌شود که این امر به معنای افزایش اعتبار بیمه کوثر خواهد بود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجمع عمومی فوق العاده افزایش سرمایه بیمه کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رهاسازی آب سد کوثر به ۱۷۰ متر مکعب بر ثانیه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، اکبر خدری با بیان اینکه کار رهاسازی آب از این سد ظهر یکشنبه آغاز شده افزود: در حال حاضر دبی خروجی آب سد کوثر ۱۷۰ متر مکعب بر ثانیه است.
وی میزان ورودی آب به مخزن سد کوثر را ۲۵۰ متر مکعب بر ثانیه اعلام کرد و گفت: ورود سیلاب به مخزن سد همچنان ادامه دارد.
خدری حجم مخزن سد کوثر را ۵۴۰ میلیون متر مکعب اعلام کرد و اضافه کرد: در حال حاضر ۹۹ درصد حجم مخزن پر است.
مدیر بهره برداری و نگهداری سد کوثر گچساران با بیان اینکه تا برقراری تعادل میان حجم آب ورودی و ظرفیت سد، رهاسازی ادامه می‌یابد افزود: مردم و ساکنان مناطق پایین دست در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد از نزدیکی به مسیل‌ها و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و اطراف سد به طور جد پرهیز کنند.
سد کوثر یک سد بتنی وزنی بر روی رودخانه خیرآباد در شمال غربی گچساران با حجم کل مخزن ۵۸۰ میلیون مترمکعب و حجم مفید قابل بهره‌برداری ۴۲۹ میلیون متر مکعب است. 
ارتفاع سد از پی ۱۴۴ متر، طول تاج آن ۱۹۰ متر و عرض تاج سد ۷ متر می‌باشد. 
دریاچه سد کوثر با مساحت ۱۶٫۲ کیلومتر مربع به‌طور کامل بر روی سازند گچساران قرار می‌گیرد و آب آشامیدنی بخشی از شهروندان استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان و همچنین آب کشاورزی دشت‌های لیشتر و خیر آباد گچساران را تامین می‌کند.

دیگر خبرها

  • بخشنامه دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • بیمه تکافل چه تمایزی با دیگر بیمه‌های بازرگانی دارد؟
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمایه
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمای
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • آسیا پیشتاز رشد اقتصادی جهان خواهد بود؟
  • چگونه سرمایه داری به تهدیدی برای دموکراسی تبدیل شد؟
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • افزایش رهاسازی آب سد کوثر به ۱۷۰ متر مکعب بر ثانیه
  • توفیقات بیمه دی با اهمیت بخشی به سرمایه‌ی انسانی