Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دارآفرین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پویش جهادگران مردمی سلامت بندر امام خمینی (ره) با همکاری اداره آموزش و پرورش بندر امام خمینی (ره) و هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه مدلل (حجاب)، کارگاه تولید ماسک را با اولویت مردم مناطق محروم، مراکز درمانی و خدماتی راه‌اندازی کرد.

وی با بیان اینکه این کار در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در مقابل افراد فرصت‌طلب و سودجو که با احتکار موجب کمبود و گرانی ماسک و همچنین التهاب جو روانی منفی در جامعه شدند، افزود: این کارگاه جهادی تولید ماسک با حضور مدیر، معلمان و دانش آموزان جهادگر راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول پویش جهادگران مردمی سلامت بندر امام (ره) تصریح کرد: ماسک‌ها بعد از تولید توسط مرکز بهداشت بندر امام خمینی (ره) استریلیزه شده و سپس توسط پویش مردمی با اولویت بین مردم مناطق محروم، مراکز درمانی و خدماتی توزیع می‌شود.

دارآفرین با اشاره به اینکه جهادگران عرصه سلامت شب و روز نمی‌شناسند، ادامه داد: جهادگران شبانه‌روز در حال تولید ماسک هستند تا بتوانند گوشه‌ای از غم مردم را با این کار خداپسندانه کاهش دهند.

وی اضافه کرد: این پویش ابتدا در حال برنامه‌ریزی و تلاش برای تهیه بیش از ۱۰ هزار ماسک است.

مسئول پویش جهادگران مردمی سلامت بندر امام (ره) با اشاره به اینکه مسئولان و کادر درمان از مردم برای جلوگیری از دامن زدن شیوع ویروس کرونا می‌خواهند تا از سفر بپرهیزند، عنوان کرد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به این ویروس در کشور به تبع آن در استان خوزستان اگر مردم توصیه‌های کارشناسان و مسئولان را رعایت نکنند تعداد مبتلایان به کرونا در تعطیلات نوروزی نیز افزایش و با سیر صعودی این ویروس روبه‌رو می‌شویم؛ تنها با ماندن در منزل است که مردم می‌توانند به ریشه‌کن کردن این ویروس کمک کنند.

وی در پایان با اشاره به ضدعفونی شهر در ابتدای شروع شیوع ویروس کرونا خبر داد: تست تولید دستکش هم در این شهرستان و توسط پویش جهادگران مردمی انجام شده و در مرحله آزمایشی است.

کد خبر 4889374

منبع: مهر

کلیدواژه: بندر امام خمینی تولید ماسک طبی آموزش و پرورش خوزستان ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام سال جهش تولید گرگان طرح غربالگری شهرکرد سیلاب ماسک طبی بارش باران تردد وسایل نقلیه ضدعفونی بندر امام خمینی تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر قاسم خاموشی، فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، بیست و نهم اسفند ماه در برنامه سلام تهران حضور پیدا کرد تا با مجری برنامه گفت‌وگو کند. وی در این برنامه از خدمت‌رسانی‌های ارتش به مردم سخن گفت.

خاموشی در مورد روز ارتش ملی جمهوری اسلامی ایران گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن همواره در تلاش بوده تا نقاط قوت کشور ما را تضعیف کنند. یکی از نقاط قوت ما مجموعه ارتش جمهوری اسلامی است. دشمن توطئه‌های بسیاری را در راستای تضیف ارتش ما برنامه‌ریزی کرده است. آن‌ها زمزمه‌هایی برای منحل کردن ارتش به راه انداختند.

وی در ادامه گفت: در راستای توطئه چینی دشمن بر علیه ارتش جمهوری اسلامی ایران، بصیرت امام این نقشه را نقش بر آب کرد. ایشان دستور دادند که در روز ۲۹ فروردین ۵۸ ارتش با تمام نیروها و ادوات خود به شهر آمده و رژه بروند. با تدبیر ایشان توطئه خطرناک انحلال ارتش از بین رفت. نتیجه این کار امام مقاومت ارتش ایران در طول هشت سال دفاع مقدس و تقدیم ۴۸ هزار شهید به این مرز و بوم شد.

خاموشی در مورد وظایف ارتش جمهوری اسلامی ایران در مواقع بحرانی گفت: یکی از ویژگی‌هایی که ارتش ما را ممتاز و متمایز می‌کند، مردمی بودن آن است. این ارتش بر اساس کمک به مردم پایه‌گذاری شده و در تمام بحران‌ها در کنار مردم بوده و به آن‌ها خدمت کرده است. درواقع شعار ما ارتشی‌ها «ارتش فدای ملت» است. کارکنان ما متعلق به مردم هستند و از بطن مردم برخاسته‌اند.

وی در ادامه گفت: در زمان بحران‌ها، اولین یگانی که در کنار مردم قرار می‌گیرد ارتش جمهوری اسلامی است. این یکی از افتخارات ماست. از طرفی هوانیروز به عنوان یک یگان سریع، خدمات‌رسانی به مردم را انجام می‌دهد. در واقع اکنون هوانیروز در قالب اورژانس هوایی فعالیت می‌کند.

خاموشی اظهار کرد: ما شهدای بسیار بزرگی را تقدیم نظام کردیم. از شهید شیرودی تا شهید شمشادیان، شهدای ما با جانفشانی‌های خود باعث اقتدار این مرز و بوم شدند. در جریان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده لرستان، از همان روز اول ارتش در لرستان مستقر شد. یکی از خاطرات شیرین آن زمان این است که امیر سرتیپ حیدری، دستور خدمت‌رسانی سریع به خانواده‌ای که فرزند خردسال آن‌ها نیازمند انسولین بود را دادند. تا قبل از تاریک شدن هوا، انسولین به دست این خانواده رسید.

کد خبر 6081374 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • کارگاه تولیدی لامپ‌های LED در اوین راه‌اندازی شد
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • اهدای بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی
  • تهیه کولر برای مدارس شهر بندر امام خمینی (ره)
  • اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری برگزار می شود
  • افزایش حجم تخلیه و بارگیری کالا در بندر امام خمینی
  • کار شجاعانه ایران برگرفته از آموخته‌های امام خمینی بود
  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان