Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@14:13:03 GMT

تعطیلی تمام پارک‌ها و تفرجگاه‌های گرمسار

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۰۳۳۷

تعطیلی تمام پارک‌ها و تفرجگاه‌های گرمسار

رئیس ستاد پیشگیری از کروناویروس در شهرستان گرمسار گفت: با تصمیم این ستاد، تمام پارک‌ها، پارک جنگلی پروفسور کردوانی، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های این شهرستان تعطیل است.

وحید رجایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرمسار اظهار کرد: روز ۱۳ فروردین‌ماه کمین‌گاه کروناویروس است و برای قطع زنجیره کرونا راهی به جز رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و بهداشت فردی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مهم‌ترین اصل برای ما حفظ سلامتی مردم است و زمانی که افراد سالم باشند، می‌توانند مراسم‌ سال‌های آینده را برگزار کنند.

فرماندار گرمسار ادامه داد: وضع فعلی مانند آتش زیر خاکستر است و با عدم رعایت قرنطینه خانگی توسط مردم، طغیان کروناویروس در راه است.

رجایی با بیان اینکه خروج از منزل در روز طبیعت امسال، سیاحت در بیماری و خدای‌ناکرده مرگ خود و دیگران است، تأکید کرد: از هم‌اکنون با مشورت اعضای خانواده برای ترسیم خاطره‌ای جدید برای روز ۱۳ فروردین اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه با خروج از منزل زحمات خود، دیگران، کادر بهداشت و درمان و ... را هدر ندهیم، تصریح کرد: تجربه بهار و روز طبیعت قابل تکرار است؛ پس با سهل‌انگاری جان خود و دیگران را به خطر نیندازیم.

رئیس ستاد پیشگیری از کروناویروس در شهرستان گرمسار عنوان کرد: با تصمیم این ستاد، تمام پارک‌ها، پارک جنگلی پروفسور کردوانی، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در این شهرستان تعطیل است.

رجایی خاطرنشان کرد: از عموم همشهریان گرمساری خواهش می‌کنم که در روز ۱۳ فروردین‌ماه در منازل خود بمانند و به حفظ سلامتی خود و دیگران اهمیت دهند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: گرمسار کرونا سلامتی بهداشت فردی وحید رجایی فرماندار گرمسار روز طبیعت پارک بوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد تیبا با موتورسیکلت در آرادان با ۷ مصدوم؛ موتور شش نفر مسافر داشت!

کارن یحیایی ضمن بیان اینکه بعد از ظهر پنج شنبه یک خودرو سواری تیبا با موتورسیکلت در روستای ده سلطان آرادان با یکدیگر برخورد کردند، ابراز داشت: بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس از داورآباد، آرادان، گرمسار و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

مهردر خبری نوشت: وی ضمن بیان اینکه این حادثه هفت مصدوم بر جای گذاشته است، افزود: شش نفر از مجروحان همگی باهم سوار این موتورسیکلت بودند.

مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه به دلیل شدت حادثه چند نفر از این حادثه دیدگان به بیمارستان معتمدی گرمسار انتقال یافتند، ابراز داشت: حادثه تا این لحظه فوتی گزارش داده نشده است.

یحیایی بابیان اینکه یک مصدوم از این هفت نفر با توجه به شرایط نسبتاً مناسب صورت سرپایی درمان شد، اضافه کرد: بقیه مصدومان تحت درمان قرار دارند.

tags # تصادفات رانندگی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • پذيرايي موكب خانوادگي از روزه داران در گرمسار
  • استقبال ۱۲ هزار مسافر نوروزی از تفرجگاه غربالبیز مهریز
  • دفاع تمام قد خبرگزاری اصولگرا از طرح زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • برخورد تیبا با موتورسیکلت در آرادان با ۷ مصدوم؛ موتور شش نفر مسافر داشت!
  • جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر در طرح امنیت محله محور در ری
  • استقبال۱۲ هزار مسافر نوروزی از تفرجگاه غربالبیز مهریز
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان تهران پس از ۱۲ سال تعطیلی
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال تعطیلی در سال جاری
  • جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود
  • اجرای طرح مسیر سبز در جاده‌های گرمسار