Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای، بر حمایت پایدارش از ملت مقاومت فلسطین و گروه‌های مقاومت فلسطین تأکید کرد و متذکر شد که فلسطینی‌ها در اراضی اشغالی نشان‌دهنده پایبندی ملت فلسطین به آزادسازی هر وجب از خاک‌شان است. ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان، شامگاه امروز در بیانیه‌ای به مناسبت "روز زمین"، تأکید کرد: "هر قدر که رژیم اشغالگر اسرائیل دست به جنایات وحشیانه‌ای بزند حزب‌الله از یاری رساندن به ملت فلسطین و گروه‌های مقاومتی، که امروز بیش از هر زمان دیگری به مقاومت تمام‌عیار در مقابل اشغالگری مصمم هستند، دست برنمی‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

حزب‌الله "سیاست‌های توسعه‌طلبانه صهیونیسم و اقدام رژیم دشمن به بلعیدن اراضی بیشتر( فلسطینی‌ها) را محکوم کرد و گفت: "هیچ مشروعیتی برای اشغالگر نیست و ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت به جهاد و مبارزه تا آزادسازی و دستیابی به آزادی و استقلال ادامه خواهند داد."

روز زمین به حادثه‌ای در 30 مارس 1976 اشاره دارد که طی آن صهیونیست‌ها 21 هزار دونم (هر دونم حدود هزار متر) از اراضی روستاهای منطقه "الجلیل" در شمال فلسطین اشغالی را اشغال و ساکنان اصلی آن‌ها را بیرون کردند که این واقعه موجب اعتصاب سراسری در فلسطین اشغالی و درگیری با صهیونیست‌ها شد.

انتهای پیام/

 

R1016196/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "فلسطین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار فلسطین اخبار فلسطین حزب الله لبنان فلسطین و گروه های مقاومت حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات موشکی حزب الله به مرکز رادار و ۳ پایگاه نظامی صهیونیست‌ها

رزمندگان حزب الله در عملیاتی، چهار موشک به طرف مرکز رادار نظامیان اشغالگر در اراضی اشغالی شبعا شلیک کردند.

رزمندگان مقاومت همچنین محل تجمع نظامیان اشغالگر در اطراف پایگاه حانیتا را با موشک و آتش توپخانه هدف قرار دادند که هدف مذکور با دقت مورد اصابت حمله رزمندگان مقاومت قرار گرفت.

حزب الله لبنان در عملیات دیگری، پایگاه نظامی رویسات العلم را در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا هدف حمله موشکی قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین پایگاه نظامیان صهیونیست موسوم به یفتاح را هدف حمله قرار دادند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف قرار گرفت
  • حملات موشکی حزب الله به مرکز رادار و ۳ پایگاه نظامی صهیونیست‌ها
  • آیت‌الله العظمی نوری همدانی: پاسخ کوبنده سربازان اسلام و گروه‌های مقاومت بسیار به جا و مورد حمایت است‌
  • بیانیه حزب‌الله در واکنش به عملیات ایران علیه اسرائیل
  • شلیک ۱۰۰ موشک توسط حزب الله لبنان به سمت اراضی اشغالی
  • شلیک ۱۰۰ موشک از سوی حزب الله لبنان به سمت اراضی اشغالی
  • شلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیل
  • سخنگوی ارتش اسرائیل پاسخ پهپادی ایران را تأیید کرد