Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی شامگاه یازدهم فروردین ماه، در پایان نشست ویدئو کنفرانس با استانداران سراسر کشور که به ارزیابی روند اجرای ۴ روز نخست طرح فاصله گذاری اجتماعی اختصاص یافت، ضمن تقدیر مجدد از مجموعه مدیران و کارکنان وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی، پزشکان، پرستاران و سایر کادرهای درمانی در راستای درمان و مبارزه با بیماری کرونا در کشور، گفت: بحمد ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با بیماری کرونا، هم با رضایت، موافقت و همراهی مردم مواجه شده است و هم، همگرائی و هم افزائی مؤثری بین بخش ها و دستگاه ها در قوای مختلف علی الخصوص بر سر اجرای این طرح وجود دارد.

وزیر کشور افزود؛ این همراهی عمومی و همگرائی اجرایی برای اجرای طرح، از یک سو مرهون اقناع سازی موفق افکار عمومی توسط رسانه ملی و سایر رسانه ها و از سوی دیگر، ناشی از جدیت و اهتمام ویژه در اجرای طرح از سوی مجریان در سطوح ملی و استانی است و همه این ها ریشه در فهم دقیق مردم شریف ایران از شرایط و مسئولیت ها دارد.

رحمانی فضلی با اشاره به رعایت الزامات و دستورالعمل های بهداشتی از سوی عموم مردم و توجه ویژه اقشار مختلف به کنترل مراودات بین فردی و اجتماعی برای پیشگیری از شیوع بیماری، خاطر نشان کرد: افرادی که دستورالعمل ها و حریم های تعیین شده برای مبارزه با شیوع کرونا را رعایت نکنند، هم مرتکب تخلف شده اند و هم به خود و جامعه ظلم می کنند.

وزیر کشور همچنین با اشاره به هماهنگی های بسیار مؤثر موجود بین بخش های مختلف دست اندر کار در استان ها برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی،گفت: حضور و تدابیر مؤثر استانداران منشاء این هماهنگی است و بحمدا... استانداران و همکارانشان با روحیه قوی و با انگیزه های دینی و ملی، پای کار هستند و شرایط را در استان ها مدیریت می کنند.

رحمانی فضلی همچنین با اشاره به گستردگی کار در سطح کشور و اهمیت استفاده از همه ظرفیت های موجود در مناطق گفت: اقدامات مفید و مؤثر شهرداری ها در مبارزه با کرونا و طرح های خلاق و خودجوش دهیاری ها برای پیشگیری از شیوع بیماری شایسته تقدیر است.

وزیر کشور در پایان ابراز امیدواری کرد، با لطف خدواند و به برکت این ایام فرخنده و مجاهدت دست اندرکاران عرصه درمان و همه کسانی که در کشور با نیت های خالصانه و در جهت کسب رضایت الهی به مردم خدمت می کنند، روند بهبود و رفع کامل بیماری هر چه زودتر در دسترس قرار گیرد.

گفتنی است، خبر نشست ویدئو کنفرانس وزیر کشور با استانداران در همین پایگاه خبری اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کشور رحمانی فضلی وزیر کشور کرونا ویروس ویروس کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرای طرح وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح توانمند سازی مردم شهر جغتای مقابل بیماری فشارخون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سعید مهرانپور مدیر عامل موسسه مردمی سازی سلامت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در همایش هفته سلامت با بیان طبق آخرین  اطلاعات پویش ملی فشار خون که ۳۰ الی ۳۱ درصد مردم کشور به بیماری فشار خون مبتلاهستند گفت: با همکاری هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و با مساعدت مجمع خیران سلامت شهرستان بحث اموزش و توانمندسازی ۱۲ هزاری نفر از مردم شهر جغتای از ۱۵ اردیبهشت سال جاری آغاز خواهدشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار هم در این همایش با اشاره  به توانمندسازی سواد سلامت مردم گفت: جریانی که در توانمندسازی اتفاق می‌افتد فرد و هر یک از آحاد جامعه خودش نیازش را تشخیص می‌دهد، وقتی که نیازش را تشخیص داد باید به دنبال تصمیم گیری باشد که کجا برود یاد بگیرد نحوه دوره درمان تغذیه دانسته‌هایش افزایش پیدا می‌کند هم نیازش را پیدا می‌کند و هم در تصمیم گیری و تصمیم‌سازی مدیران شرکت می‌کند

سالاری افزود: سلامت افراد  برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد وزارت بهداشت به تنهایی از پس هزینه‌ها برای خدماتی که بایستی به شکل گسترده ارائه بدهد برنمی‌آید،در اینجا باید مشارکت مردم و ارگان‌ها و سازمان‌های مردم نهاد باشد و اگر این نباشد این اتفاق برای خدمات سلامت به معنای کامل اتفاق نمی‌افتد.

وی  گفت: سلامت یکی از نعمت‌های بزرگ و الهی است که  خداوند  به ما ارزانی داشته و باید به عنوان یک نعمت آن را پاس بداریم وقتی ما به سلامت می‌اندیشیم که سلامت ما در معرض خطر قرار بگیرد و مبتلا به یک بیماری شویم

دیگر خبرها

  • دفاع تمام قد معاون امنیتی وزیر کشور از اجرای طرح نور/استانداران موظف به حمایت از پلیس هستند
  • عباس عبدی : درمورد زنان چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌کنند!
  • درمورد زنان چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌کنند!
  • انتخابات الکترونیک است / شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب
  • شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب/ انتخابات الکترونیک است
  • وحیدی: زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل باید مورد استفاده عموم قرار گیرد
  • شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • اجرای طرح توانمند سازی مردم شهر جغتای مقابل بیماری فشارخون
  • ریشه‌کن شدن یبوست با این ماده غذایی | دلایل یبوست را بشناسید
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است