Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@18:00:45 GMT

۲۰ میلیارد ریال به مراکز بهزیستی خوزستان اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۰۵۵۸

۲۰ میلیارد ریال به مراکز بهزیستی خوزستان اختصاص یافت

غلامرضا صدیق راد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آسیب پذیر بودن مددجویان و توانخواهان تحت پوشش اظهار کرد: این مراکز در حوزه‌های توانبخشی، پیشگیری و امور اجتماعی به صورت شبانه روزی به افراد تحت پوشش خدمات رسانی می‌کنند.

وی عنوان کرد: تمام دستورالعمل‌ها و پروتکل‌ها به مراکز ابلاغ و آموزش‌های لازم به صورت مجازی به همه مدیران و کارکنان نیز داده شده و پیگیری‌ها و مکاتبات فراوانی صورت گرفته تا این مراکز از نظر اقلام بهداشتی کمبود نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدیق راد ضمن قدردانی از خمات ایثار گرانه همه همکاران در بخش‌های مختلف دولتی و غیردولتی برای حفظ سلامت جامعه هدف تحت پوشش افزود: هشت هزار و ۱۱۳ اقدام در سامانه cartable.behzisti.net تاکنون ثبت شده که این موارد شامل اقدامات بهداشتی، نظارتی، راهبری و آموزشی می‌شود.

مدیر کل بهزیستی خوزستان گفت: به صورت روزانه از مراکز شبانه روزی گزارش گیری شده و به طور مستمر توسط اکیپ تخصصی و پرستاران مراکز معاینات بالینی و چک کردن علائم و نشانه‌های مقیمان صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: از آغاز شیوع ویروس کووید ۱۹ در کلیه مبادی ورودی ادارات بهزیستی ایستگاه سلامت برای تب سنجی و ارائه اقلام بهداشتی مثل ماسک و دستکش و ضدعفونی دست‌ها مستقر شده است.

صدیق راد حضور تیم‌های اورژانس اجتماعی خط ۱۲۳ متشکل از کارشناسان و مددکاران زبده در سطح استان برای شناسایی و آموزش کودکان کار و توصیه‌های بهداشتی به آنها و عموم مردم، توزیع ماسک و دستکش و پک های بهداشتی و بروشورها و تراکت‌های آموزشی برای پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ یکی دیگر از اقدامات بهزیستی بر شمرد.

وی، بخشی از اقدامات بهزیستی را شامل: گند زدایی و ضد عفونی مناطق و پاتوق‌های آسیب زا و توزیع ماسک و دستکش و اقلام بهداشتی و آموزش به افراد آسیب پذیر و ساکن در این مناطق توسط تیم‌های مراکز کاهش آسیب و همچنین ارائه مشاوره‌های تلفنی از ساعت هشت صبح تا ۲۲ شب توسط روانشناسان و مشاوران مجرب خط تلفنی مشاوره ۱۴۸۰ بصورت رایگان به عموم مردم برای کاهش استرس و اضطراب ناشی از شیوع ویروس کووید ۱۹، تولید و تحویل ماسک، دستکش و گان توسط کارگاه‌های تولیدی گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار به بیمارستان‌ها عنوان کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بهزیستی خدمات رسانی زنان شبانه روزی ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۵,۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بحران در اختیار دستگاه‌های خسارت‌دیده استان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری مجید محبی اظهار کرد: ۵,۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بحران در اختیار دستگاه‌های خسارت‌دیده استان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: عمده خسارات وارده به بخش کشاورزی در شهرستان‌های زرآباد، دشتیاری، چابهار، قصرقند، نیک‌شهر، کنارک، راسک، فنوج، سرباز، سیب و سوران و مهرستان است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در تلاش هستیم تا خانه‌های خسارت‌دیده از سیل، تا پایان فروردین مشمول بیمه حوادث شوند و به خسارت‌دیدگان پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا در کم‌ترین زمان ممکن خسارت‌ها جبران شود و از این به بعد تکرار حوادث طبیعی باعث این حجم عظیم از خسارات نشود و از ظرفیت این آب‌ها برای بحران خشکسالی استفاده شود.

کد خبر 739804

دیگر خبرها

  • وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • پلمب یک واحد قصابی در کرمان 
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • ۱۷ هزار بازرسی در طرح سلامت نوروزی استان یزد
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • ۳۵۴ مورد شکایت مردمی در حوزه بهداشت در هرمزگان بررسی شد