Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: تعدادی از زندانیان ۲ بند سپیدار اهواز امروز قصد آشوب  و ایجاد ناآرامی داشتند که با حضور به موقع نیروهای انتظامی و امنیتی آرامشبه زندان برگردانده شد و در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد. ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

ب️ه گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از روابط عمومی انتظامی خوزستان، سردار عباس حیدرزاده امروز اظهارداشت:   تعدادی از زندانیان 2 بند سپیدار اهواز امروز قصد آشوب  و ایجاد ناآرامی داشتند که با حضور به موقع نیروهای انتظامی و امنیتی آرامشبه زندان برگردانده شد و در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  تعداد محدودی از زندانیان امروز اقدام به سوزاندن چند سطل زباله در درون این زندان کردند که عوامل امنیتی و انتظامی حاضر در زندان این آتش سوزیهای محدود را هم مهار کرده و خوشبختانه کسی در بین این زندانیان آسیبی ندیده است.

باورهای غلط در پیشگیری و درمان کرونا/ احتمال ابتلای معتادان به کرونا بیشتر استآیا افراد متضرر از ویروس کرونا مشمول یارانه معیشتی خواهند شد؟وزارت بهداشت فرانسه: 418 نفر در 24 ساعت گذشته به دلیل کرونا جان باختند

 

فرمانده انتظامی خوزستان تاکید کرد:  شایعه فرار زندانیان این زندان به هیچ وجه صحت ندارد و نیروهای امنیتی و انتظامی زندان و نیز نیروهای کمکی اجازه نداده اند هیچ زندانی حتی از بندهای زندان هم خارج شوند.

انتهای پیام/ 331/ش

R41468/P/S6,57/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر از موافقت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با مرخصی ۱۷۱ نفر از زندانیان تحت مراقبت پابند الکترونیک استان بوشهر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر عصر امروز از زندان سما بوشهر بازدید کرد.

عمار شهنیایی که به همراه سبحانی‌نیا قاضی ناظر زندان از قسمت پایش و رصد زندانیان تحت مراقبت پابند الکترونیک بازدید می‌کرد بر توجه به استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: استفاده از پابند‌های الکترونیکی، مجازات‌های جایگزین حبس و تخفیفات ارفاقی در اولویت برنامه دستگاه قضایی قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر اضافه کرد: سرکشی از زندان‌ها و بررسی مطالبات مددجویان در برنامه کاری قضات و مسئولان دادگاه‌ها در شهرستان‌های استان بوشهر قرار دارد و از ظرفیت‌های مختلف برای حبس‌زدایی استفاده می‌شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات خانواده‌های زندانیان در اولویت برنامه‌ها است افزود: از ظرفیت‌های مختلف در رسیدگی به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند در کاهش آسیب‌های اجتماعی این خانواده‌ها با همکاری خیرین استفاده می‌شود.

سید محتشم حسینی اضافه کرد: به منظور رفاه حال خانواده‌های زندانیان و کاهش جمعیت کیفری، دستگاه قضایی استان بوشهر اقدامات مهم و قابل توجهی در برنامه قرار داده است.

وی بیان کرد: در بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر از زندان سما، با مرخصی 171 نفر از زندانیان تحت مراقبت پابند الکترونیک استان بوشهر موافقت شد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • اجرای پویش به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم، موجب آزادی ٢٣٦ زندانی شد
  • آزادی ۲۳۶ زندانی در قالب پویش به حرمت علی (ع ) می بخشم
  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • در زندان فوق امنیتی در سنگاپور چه می‌گذرد؟/ از 8 مدل صبحانه تا زندگی در سلول‌های انفرادی
  • آزادی ۴ نفر زندانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراغه
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته