Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@05:29:28 GMT

حسن رنگرز از کشتی رفتنی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۰۵۷۵

حسن رنگرز از کشتی رفتنی شد

حسن رنگرز پس از انتخاب به عنوان سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان از مدیریت فنی تیم های ملی کشتی فرنگی کناره گیری کرد.

به گزارش ایسنا، حسن رنگرز قهرمان کشتی فرنگی جهان از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان  انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از بدست گرفتن این سمت اظهار کرد: بعنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ کشتی کشور در تمام سال های گذشته خودم را خدمتگزار و خادم جامعه کشتی می دانستم و نه بیشتر، هر زمانی که احساس کردم که حضورم می تواند به کشتی کمک کند فارغ از در نظر گرفتن هر ملاحظه ای با یک بضاعت حداقلی، خودم را موظف و مکلف به خدمت به کشتی می دانستم و باور قلبی من این است که همه ما به کشتی بدهکار هستیم و اگر افتخار خدمت به کشتی را داشته باشیم این برای ما یک فرصت محسوب می شود.


رنگرز تصریح کرد: ضمن تشکر از اعتماد وزیر محترم و معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در مسئولیت جدید و با عنایت به حجم کار و حساسیت حوزه های مترتب با استعدادیابی و آموزش ورزش کشور و اهداف جانبی مرتبط با این حوزه، ضمن پوزش از همه ی اهالی کشتی و طلب حلالیت امکان ادامه خدمت در جایگاه مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی و سخنگوی فدراسیون کشتی در ادامه مسیر برای من مقدور نیست. کما فی سابق دغدغه من کشتی خواهد بود و تلاشم این است هرجا که هستم اگر بتوانم به کشتی خدمت و این مهم را بعنوان یک وظیفه پیگیری و محقق می کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كشتي فرنگي حسن رنگرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن ۸۲ کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

۶۰ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۶۷ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۸۲ کیلوگرم: ۱- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و ۲- عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن ۸۲ کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت‌های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • شناگران از تبعیض رنج می برند/ استعدادیابی در استان های ساحلی
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • پرونده سهمیه بسته شد: تیم رنگرز آماده فتح پاریس!
  • رنگرز: باید خوب تمرین کنیم تا در المپیک نتایج قابل قبول بگیریم
  • مهمدی آخرین سهمیه را کسب کرد/شاگردان رنگرز با ترکیب کامل در پاریس
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی