Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارل هاینس رومینیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ تاکید کرد که در این باشگاه شاهد کاهش دستمزد بازیکنان نخواهیم بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چند روز اخیر رسانه های اسپانیایی گزارش داده بودند که سران بارسلونا از بازیکنان درخواست کرده اند تا با کاهش 70 درصدی دستمزد خود موافقت کنند. دلیل، تعطیلی رقابت های فوتبال در پی شیوع کرونا و کاهش درآمدهای باشگاه بارسلونا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام پس از چند روز کش و قوس امروز بازیکنان بارسا با درخواست باشگاه موافقت کردند.

بسیاری معتقدند اداره نادرست منابع مالی از سوی تیم مدیریتی فعلی بارسا باعث شده تا برای جبران مجبور به کاهش 70 درصدی دستمزد بازیکنان شوند.

کارل هاینس رومینیگه مدیر اجرایی بایرن اما در مصاحبه با کیکر گفت که در بایرن شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود:« ما نباید از شرایط پیش آمده سواستفاده کنیم و در قرارداد بازیکنان تغییر ایجاد کنیم. زمانی با بازیکنان قرارداد بستیم که معضل کنونی ویروس کرونا وجود نداشت و حالا هم نباید اجازه دهیم که دستمزدها کاهش پیدا کند.

ما با مانوئل نویر در حال صحبت برای تمدید قرارداد هستیم و این معضل نقشی در مفاد قرارداد نخواهد داشت. در مورد دیگر بازیکنانی که قراردادشان در حال اتمام است و قصد تمدید داریم نیز شرایط مشابه است.

بایرن مونیخ یک باشگاه با ساختار قدرتمند است و ما باید اثبات کنیم که باشگاهی مطمئن و قابل اعتماد برای بازیکنان هستیم.»

رومینیگه همچنین تایید کرد که مذاکرات با نویر برای تمدید به بن بست رسیده است. بایرن پیشنهادی تا سال 2023 به نویر ارائه داده ولی سنگربان ملی پوش قراردادی تا 2025 می خواهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویروس کرونا فوتبال بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود

در سایه علاقه بیانکونری، زاکانی در پایتخت ایتالیا می‌ماند

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، ماتیا زاکانی در آستانه تمدید قراردادش با لاتزیو قرار دارد. بیانکوچلستی می‌خواهد قرارداد فعلی این وینگر ۲۸ ساله و ملی‌پوش که در تابستان ۲۰۲۵ به اتمام می‌رسد را تا سال ۲۰۲۹ تمدید کند.

ماتیا زاکانی در فصل جاری ۳۱ بازی برای لاتزیو انجام داده و آمار 5 گل و ۱ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. این بازیکن ایتالیایی مورد توجه یوونتوس نیز قرار گرفته بود اما در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد تمدید قرارداد لاتزیو چراغ سبز نشان دهد.

یوونتوس پیگیر وضعیت ماتیا زاکانی و آلوارو موراتا

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • رئیس بایرن: نیامدن ناگلزمان برای ما پایان دنیا نیست
  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند
  • حضور ناگلزمن در بایرن منتفی شد
  • کنایه سنگین حسام الدین آشنا به اسرائیلی ها: موشک یا موش کوچک؟!
  • بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!
  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی