Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@15:49:42 GMT

توقف چاپ روزنامه ها تا پایان کرونا

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۰۶۴۵

توقف چاپ روزنامه ها تا پایان کرونا

بنابر اعلام کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مقابله با کرونا، نسخه کاغذی نشریات تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چاپ نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به شیوع کرونا در کشور و توصیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مبنی بر فاصله‌گذاری اجتماعی، موضوع انتشار نشریات کاغذی به‌منظور بررسی و تصمیم‌گیری در دستور کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مصوبه کمیته اطلاع رسانی و نظر به اینکه انتشار مطبوعات و نشریات کاغذی مستلزم فعالیت مجموعه‌ای از افراد از خبرنگاران تا فعالان صنعت چاپ و توزیع خواهد بود و این روند ممکن است به‌صورت بالقوه به شیوع بیشتر بیماری منجر شود لذا در راستای عمل به الزامات طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا، نسخه کاغذی نشریات تا پایان این طرح چاپ نخواهد شد.

بر این اساس مقرر است رسانه‌های مکتوب برای تقویت جریان اطلاع رسانی و کارکرد آموزشی مقابله با کرونا همانند هفته‌های اخیر، تمام ظرفیت خود را در فضای برخط و شبکه‌های اجتماعی به کار گیرند.

کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا مجدداً با یادآوری تلاش‌های مستمر، ۲۴ ساعته و مجدانه تمامی رسانه‌های کشور که طی هفته‌های اخیر در امر اطلاع رسانی و آموزش مردم در نحوه پیشگیری و مقابله با کرونا خوش درخشیدند و نقش مهمی را در ایجاد بستر ارتباطی مؤثر بین تمامی دستگاه‌های فعال در ستاد ملی مقابله کرونا با مردم برای هم افزایی، همکاری و مشارکت ملی ایفا نمودند تقدیر و تشکر به‌عمل می‌آورد.

لینک کوتاه: asriran.com/0031cz

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: روزنامه کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا اطلاع رسانی ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر کل اقتصاد ودارایی استان در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیمای فارس گفت: قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار از طریق مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود کسب و کار وزارت اقتصادی و دارایی پیگیری می‌شود و بر این اساس لازم است همه مجوز‌های کاغذی قدیمی کسب و کار به شناسه یکتا با دریافت یک پیامک و دریافت QR اقدام کنند.
ایوب فرامرزی افزود: درگاه ملی مجوز‌های کشور به نشانی moiavez. Ir در نظر گرفته شده است و کلیه کسبه و فعالان اقتصادی برای دریافت خدمات هوشمند دولتی و بانکی باید مجوز‌های قدیمی را در قالب شناسه یکتا به شناسه جدید تبدیل کنند و مجوز‌های قدیمی بعد از اردیبهشت فاقد اعتبار هستند.
وی افزود: دریافت این شناسه رایگان است و  فقط باید مشخصات پشت کارت ملی، و شماره ملی و و شناسه صنفی و کد پستی درج شده بر روی پروانه صنفی را ثبت کرد.

دیگر خبرها

  • وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • پایان اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • خلجی: تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند/ هدف‌گذاری برای کاهش تورم
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود