Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:33:32 GMT

قطع همکاری حسن رنگرز با فدراسیون کشتی

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۰۶۷۰

قطع همکاری حسن رنگرز با فدراسیون کشتی

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی و سخنگوی فدراسیون کشتی، پس از انتصاب بعنوان سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، از پایان همکاری خود با این فدراسیون خبر داد.

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، حسن رنگرز قهرمان کشتی فرنگی جهان و سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان با بیان این مطلب افزود: بعنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ کشتی کشور در تمام سال های گذشته خودم را خدمتگزار و خادم جامعه کشتی می دانستم و نه بیشتر، هر زمانی که احساس کردم که حضورم می تواند به کشتی کمک کند فارغ از در نظر گرفتن هر ملاحظه ای با یک بضاعت حداقلی، خودم را موظف و مکلف به خدمت به کشتی می دانستم و باور قلبی من این است که همه ما به کشتی بدهکار هستیم و اگر افتخار خدمت به کشتی را داشته باشیم این برای ما یک فرصت محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رنگرز تصریح کرد: ضمن تشکر از اعتماد وزیر محترم و معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در مسئولیت جدید و با عنایت به حجم کار و حساسیت حوزه های مترتب با استعدادیابی و آموزش ورزش کشور و اهداف جانبی مرتبط با این حوزه، ضمن پوزش از همه ی اهالی کشتی و طلب حلالیت امکان ادامه خدمت در جایگاه مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی و سخنگوی فدراسیون کشتی در ادامه مسیر برای من مقدور نیست. ولیکن کما فی سابق دغدغه من کشتی خواهد بود و تلاشم این است هرجا که هستم اگر بتوانم به کشتی خدمت و این مهم را بعنوان یک وظیفه پیگیری و محقق می کنم.

حسن رنگرز کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حسن رنگرز کشتی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این رقابت‌ها روز‌های پنجم وششم اردیبهشت در سالن رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • قصاب، رنگرز و کادرش در جایگاه کمیته فنی/ آغاز اردو از هجدهم
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل