Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره بارسلونا به کاهش دستمزدش در این باشگاه واکنش جالبی نشان داد. ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی به اتفاقات اخیر باشگاهش و کاهش دستمزد بازیکنان آبی و اناری‌ها واکنش نشان داد.

ستاره بارسلونا در این باره گفت: می‌خواهیم این نکته را شفاف کنیم که خواست ما هم کاهش دستمزدها در چنین شرایطی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درک می‌کنیم  در یک موقعیت استثنایی هستیم و همیشه اولین کسانی بودیم که به باشگاه در موقعیت‌های مختلف کمک کردیم؛  هر وقت  نیاز بوده است. خیلی وقت ها این کار را بدون هیچ درخواستی انجام دادیم. در واقع حس نمی‌کردیم موضوع مهمی پیش آمده یا الزامی وجود دارد. برخی افراد از داخل باشگاه سعی کردند ما را به خاطر انجام کاری تحت فشار قرار دهند که خودمان قبلا به روشنی گفته بودیم می‌خواهیم انجامش دهیم. این روند طولانی شد چون به دنبال یک فرمول بودیم که به باشگاه و کارکنانش در این روزهای سخت کمک کنیم. حالا وقتش رسیده  بگوییم در طول این بحران، 70 درصد دستمزدمان را دریافت نمی‌کنیم. به علاوه در موارد دیگر هم به باشگاه کمک می‌کنیم تا همه کارکنان در طول روزهای سخت تمام  دستمزد و حقوقشان را دریافت کنند.

او در ادامه افزود:  تاکنون چیزی نگفتیم چون  اولویت ما، پیداکردن بهترین راه حل برای کمک به باشگاه و کسانی بود که در این روزها بیش از همه ضربه خورده‌اند. در پایان باید از همه پزشکان و پرستاران و کادر درمان تشکر کنیم و برای آن‌ها  آرزوی موفقیت داشته باشیم زیرا  در این روزها به سختی کار می‌کنند. همین طور از کسانی که در خانه می‌مانند تا این بحران تمام شود، تشکر می‌کنیم. خیلی زود از این روزها عبور می‌کنیم  و دوباره در کنار هم خواهیم بود.

دستمزد بازیکنان تیم‌های هندبال و بسکتبال بارسلونا هم کاهش می‌یابد

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در معاملات امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۲۰۲ تومان رسیده است.

بانک مرکزی از نوسانات شدید و مقطعی ارز جلوگیری می کند؛ هشدار درباره دلارهای تقلبی در بازار | توصیه جدی به خریداران دلار

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۶۸ تومان است.

کد خبر 845097 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی یورو مرکز مبادله ارز و طلا دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • کاری که عثمان دمبله با بارسلونا و هوادارانش در دیدار شب گذشته در لیگ قهرمانان انجام داد! / ویدیو فان
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
  • با ارز ۲۸۵۰۰ چه می‌کنید؟ /فقط خودمان بودیم! / ایران؛ بازدارندگی منطقی
  • چه کسانی می خواهند فاجعه شهریور 1401 تکرار شود
  • گلایه تولیدکنندگان از عدم تخصیص سهمیه ارزی از سوی بانک مرکزی/ با دست خودمان تولید را زمین‌گیر نکنیم
  • اعلام جزئیات کاهش ساعت کار هفتگی