Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، افشین فتحی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در اردبیل در جمع خبرنگاران عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد مثبت قطعی بر اساس جواب آزمایش ویروس شناس کرونا ٢٠ نفر ثبت شده است.

وی‌کل موارد مثبت قطعی ابتلاء به کرونا را ۴١٨ نفر شمرد و افزود: موارد بستری نیز ٣۵٣ نفر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل اضافه کرد: تعداد فوتی مثبت در ۲۴ ساعت گذشته ۴ نفر و کل فوتی نیز ۶٩ نفر هستند.

فتحی تصریح کرد: شاهد رفت و آمدهای خانوادگی، پیک نیک‌های گروهی و افزایش تردد در سطح شهر هستیم، درخواست ما این است که مردم خانه نشینی را رعایت کنند و تردد کمتر شود.

وی یادآور شد: اگر خانه نشینی ادامه نیابد و تردد بیشتر شود شاهد سیر صعودی بیماری در استان خواهیم بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان ویروس اردبیل موارد کرونا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنسو سورال: بعد از «مست عشق» هر نقشی را قبول نمی‌کنم

بعد از اینکه اکران فیلم «مست عشق» یک هفته به تاخیر افتاد، حالا قرار است این فیلم از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت روی پرده برود. به بهانه اکران این فیلم، از روز گذشته بخشی از مصاحبه بنسو سورال، بازیگر مطرح ترک درباره «مست عشق» در فضای مجازی منتشر شده که مروری داریم بر بخش‌های مهم آن.

به گزارش فیلم نیوز، سورال از تجربه بازی در نقش مریم فیلم «مست عشق» گفته است: «برای من یک تجربه متفاوت بود و نقش یک شخصیت متفاوت را بازی کردم. خیلی هیجان داشتم. تا حالا این مدل نقش را بازی نکرده بودم.»

او درباره تجربه همکاری با حسن فتحی هم گفته: «حسن فتحی کارگردان خیلی مهمی در ایران است. کست خیلی قشنگی داشتیم. یک پروژه بین‌المللی بود و اگر اتفاق بدی نیفتد قرار است در فستیوال هم شرکت کند. خیلی برایش هیجان دارم.»

سورال گفته که این نقش روی انتخاب‌های بعدی‌اش هم اثر خواهد داشت: «فیلم خیلی مهم بود و بعد از آن یا باید فیلم بهتری بازی کنم یا حداقل سراغ فیلمی در همان حد بروم. برای همین هم فعلا برای انتخاب یک فیلم جدید عجله نمی‌کنم.»

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مشترک مهران برومند و حسن علیزاده، با بازی پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، بوراک توزکوپاران، بوران کوزوم، هانده ارچل، بنسو سورال و … چهارشنبه ۵ اردیبهشت اکران می‌شود.

دیگر خبرها

  • بنسو سورال: بعد از «مست عشق» هر نقشی را قبول نمی‌کنم
  • کافه‌نشینی، از ازل تا ابد
  • سیاره‌ای به نام کافه
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل
  • تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل از خان یونس
  • نمایش جنایات صهیونیست‌ها پس از عقب‌نشینی از خان یونس
  • شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • سهم ۴۱ درصدی عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت