Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرشجاع کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: با ورود امواج ناپایدار تا پایان هفته شاهد افزایش ابر و وزش باد شدید و در ارتفاعات و نواحی شمالی نیز بارش برف و باران و رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

او با بیان اینکه بیشترین بارش‌ها تا امروز مربوط به فرومد با ۱۵/۴ دهم میلی متر متر بود افزود: در ۲۴ ساعت گذشته فولادمحله با حداقل دمای یک درجه بالای صفر سردترین و حسینان با حداکثر دمای ۲۶ درجه گرمترین نقاط استان گزارش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران وضعیت آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای استان گلستان برای روزهای پایانی هفته

مهدیه اصحابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: الگوهای هواشناسی نشان می‌دهند تا پایان هفته جوی آرام را پیش رو خواهیم داشت و آسمان استان در اغلب ساعات صاف تا کمی ابری پیش بینی می‌شود.

وی افزود: برای امروز گاهی شاهد رشد ابر در مناطق کوهپایه ای و کوهستانی خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی گلستان با اشاره به اینکه دمای هوا چهارشنبه از فردا تا پایان هفته روند افزایشی خواهد داشت، گفت: اوج افزایش دما برای روزهای پایانی هفته خواهد بود.

وی یادآور شد: پیش بینی می‌شود بیشینه دمای هوا برای دو روز پنجشنبه و جمعه به حدود ۳۰ درجه سانتی گراد هم برسد.

اصحابی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۰ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۵ درجه برسد.

کد خبر 6079516

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • آخرین جزئیات پیش بینی بارش‌ها و وضعیت دمای هوا در کشور / افزایش ۵ درجه‌ای دما در شمال غرب
  • آغاز بارش‌ها در استان یزد/ تداوم بارندگی‌ها تا فردا + فیلم
  • افزایش دمای هوای استان گلستان برای روزهای پایانی هفته
  • آسمان اصفهان باز بارانی می شود
  • افزایش هشت درجه ای دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه دراصفهان ماندگار است/افزایش ۶درجه‌ای دما
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه در اصفهان ماندگار است / افزایش ۶ درجه‌ای
  • خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی