Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه تعاون روستایی بویراحمد و دنا با تامین میوه شب عید مردم کهگیلویه و بویراحمد به نوعی، بازار میوه را تنظیم کرده‌اند تا جایی که مردم ابراز رضایت دارند. ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، اتحادیه تعاون روستایی دو شهرستان بویراحمد و دنا در پاییز سال گذشته با یک برنامه ریزی دقیق و حسابی نسبت به ذخیره میوه شب عید مردم استان کهگیلویه و بویراحمد کردند موضوعی که هم اکنون با رضایت و استقبال مردم روبه‌رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اهالی شهر یاسوج کیفیت میوه تنظیم بازار ایام نوروز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: واقعیت امر این وضعیت سبب شده در بازار میوه فروشان شاهد یک تعادل قیمت مناسب باشیم.

رضا گل محمدی خاطرنشان کرد: کیفیت میوه تنظیم بازار عید امسال واقعیت امر حرف ندارد و اگر از میوه موجود در بازار وضعیت بهتری نداشته باشد بدون شک از نظر کیفیت بدتر نیست.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاون روستایی شهرستان بویراحمد از ذخیره سازی 600 تن سیب و پرتقال از اوایل نیمه دوم سال گذشته خبر داد و گفت: 300 تن پرتقال و 300 تن سیب درختی درجه یک برای تنظیم بازار ایام نوروز 99 ذخیره شد.

علی طاهری خاطرنشان کرد:  پرتقال ذخیره‌سازی شده از نوع والنسیای درجه یک جنوب کرمان(جیرفت) و سیب محصول باغداران منطقه کاکان، سی‌سخت و پادنا بوده است که بعد از خریداری در سردخانه‌های یاسوج و شیراز ذخیره سازی شدند.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاون روستایی شهرستان دنا مباشر تامین و توزیع میوه نوروز امسال را اتحادیه تعاون روستایی بویراحمد و دنا عنوان کرد و یادآور شد: قیمت پرتقال 6 هزار و 500 و سیب 5 هزار تومان است.

 علیرضا فرخیانی بیان کرد: میوه تنظیم بازار نوروز امسال با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تامین و توزیع می‌شود و در مجموع توزیع در تمام شهرستان‌ها و بخشهای با ایجاد 50 غرفه برای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در این شرایط خاص انجام می‌شود.

هیئتی های غرب تهران برای بیماران کرونایی آبمیوه تهیه می کنندقیمت میوه، حبوبات و مواد پروتئینی در اصفهان؛ پنجشنبه 7 فروردین + جدولفعالیت واسطه های خرید و فروش در میدان میوه و تره بار ارومیه ممنوع شد

انتهای پیام/541/ش

R41452/P/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد تعاون روستایی تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: «واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می‌رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد