Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو شورای ستاد مقابله با کرونا در ورزش و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون دوومیدانی اعلام کرد که پروسه درمان احسان حدادی که چند روز پیش به کرونا مبتلا شد، به خوبی پیش می‌رود. تاریخ انتشار: 23:58 - 11 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۰۷۶

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سید اشکان اردیبهشت در مورد آخرین شرایط احسان حدادی گفت: با توجه به پیگیری‌های مکرر دوستداران ورزش لازم است اعلام کنیم که خوشبختانه وضعیت بالینی احسان حدادی که در قرنطینه خانگی است نسبت به روزهای گذشته رو به بهبودی است و با این روند به زودی سلامت کامل خود را به دست می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عموم مردم را به ماندن در خانه توصیه می‌کنیم چرا که هر کسی می‌تواند در معرض ابتلا به این بیماری باشد و بهترین راه مقابله با این بیماری و قطع زنجیره انتقال آن، ماندن در خانه است.

 

بیشتر بخوانید: آرزوی بهبودی فدراسیون‌ جهانی دوومیدانی برای حدادی پس از ابتلا به کرونا

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: احسان حدادی ویروس کرونا احسان حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز مبادله‌ای به زائران حج تمتع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدمهدی اسماعیلی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره اعزام زائران ایرانی به حج تمتع گفت: ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته است. زائران ایرانی حدود ۹۰ هزار نفر هستند که از اواخر اردیبهشت اعزام زائران به سرزمین وحی آغاز خواهد شد و بدون مشکل و با ارز مبادله‌ای این اعزام‌ها صورت خواهد گرفت.

وی افزود: امسال در آنجا دعای گوی همه مردم ایران خواهم بود.

زائران خانه خدا در قالب گروه‌های مدینه قبل و بعد، از بیست و چهارم اردیبهشت عازم سرزمین وحی می‌شوند و عملیات رفت تا هجدهم خرداد ادامه دارد . آغاز عملیات بازگشت زائران خانه خدا از یکم تیر خواهد بود.

در عملیات حج تمتع ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر خانه خدا از ایران راهی کشور عربستان می‌شوند.

 

دیگر خبرها

  • سعدی‌پژوهان در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • سعدی‌پژوهان صبح شنبه در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • تخصیص ارز مبادله‌ای به زائران حج تمتع
  • ساخت کامپوزیت‌های پلیمری خودروانکار دردانشگاه صنعتی
  • ساخت کامپوزیت‌های پلیمری خودروانکار دردانشگاه صنعتی اصفهان
  • مواد شیمیایی در پارکینگ ها احتمال ابتلا به ALS را افزایش می دهد
  • برای زخم دیابتی‌ها این سبزی معجزه می‌کند
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • حقیقت جالب درباره تاثیر کار کردن بر سلامت روان که احتمالاً نمی‌دانید