Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@11:11:34 GMT

عدم پذیرایی شهریار از مهمانان در روز طبیعت

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۱۰۰۶

عدم پذیرایی شهریار از مهمانان در روز طبیعت

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری شهریار گفت: طرح کنترل و انسداد مبادی ورودی و خروجی شهرستان شهریار و عدم پذیرایی از مهمانان و شهروندان غیربومی از روز ۱۲ فروردین برای گذراندن روز طبیعت اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران، رضا غلامی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار امروز در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا در محل فرمانداری، اظهار داشت: آمارها و فراز و نشیب‌های موجود در گزارشات مربوط به موارد مشکوک، مبتلایان و فوت کنندگان کرونا حاکی از آن است که هر زمان آحاد جامعه بیشتر نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کرده‌اند، این آمار کاهشی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از محل اعتبارات ارزش افزوده مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون تومان در قالب ۲ تفاهم نامه با شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان نور شهریار نسبت به تجهیز مراکز درمانی اقدام شد و ۱۵ تخت آی‌سی‌یو و ۵۰ تخت جنرال بیمارستانی برای بستری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص خواهد یافت.

 

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری شهریار بیان داشت: به منظور کمک به قطع زنجیره انتقال یک مرکز نقاتگاه بیماران با ۱۰۰ تخت در اردوگاه هلال احمر شهرستان تجهیز و ۵۰ تخت نیز در اردوگاه شهید منتظری به این ظرفیت اضافه خواهد شد.

 

غلامی ادامه داد: طرح غربالگری شهروندان از روز گذشته با مشارکت نیروهای بسیجی و جهادی و نظارت شبکه بهداشت آغاز شده است و از تمامی مردم خواهشمندیم که شهروندان به تماس‌های سامانه ۴۰۳۰ و پایگاه‌های مقاومت بسیج پاسخگو و همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی یادآور شد: مسدود کردن مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های استان به فرمانداران محول شده و حسب ابلاغ صورت گرفته به شهرداران شهریار تمامی معابر فرعی ورودی به شهرها را مسدود کنند و از ۱۲ فروردین مبادی ورودی و خروجی اصلی و فرعی شهریار با حضور نیروی انتظامی کنترل و از ورود شهروندان غیربومی و شهرهای دیگر به منظور حضور در روز طبیعت ممانعت خواهد شد.

 

سرپرست معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری شهریار خاطرنشان کرد: تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها در دستور کار قرار گرفته و از شهروندان شهریار نیز درخواست داریم میزبانی سایر شهروندان را در باغات و باغ‌ ویلاهای سطح شهرستان را نپذیرند و در طی این طرح از ورود غیرساکنان جلوگیری خواهد شد.

 

غلامی تصریح کرد: در حال حاضر به نسبت وضعیت بهتری در خصوص عدم فعالیت صنوف مختلف در سطح شهرستان داریم و حدود ۷۰ درصد از کسبه و شهروندان در این طرح‌ها همیاری کردند و باید با همکاری و هم‌افزایی همگانی این موضوع ارتقا یافته و کنترل بیماری با روند بهتری انجام پذیرد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز طبیعت ممنوع فرماندار شهریار شهرستان شهریار سرپرست معاونت سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان رودان میزبان مهمانان نوروزی

فرماندار شهرستان رودان گفت: امسال نیز گردشگران از سراسر کشور مهمان مردم رودان و مناطق گردشگری این شهرستان هستند.

عبدالرضا سالاری افزود: در نیمه اول تعطیلات نوروزز امسال بیش از ۲۰۰ هزار مسافر نوروزی به شهرستان رودان سفر کرده اند و برای خدمت رسانی به این مسافران نیز ۶ ستاداسکان در شهرستان راه اندازی شده است.

وی افزود: باغ‌های زیبا، گلزار‌های رنگارنگ، امام زاده سید سلطان محمد، از مهمترین جاذبه‌های شهرستان رودان برای مسافران نوروزی است.
خدمت رسانی به مسافران تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید؛ ورود بیش از چهار میلیون مسافر به هرمزگان

این شهرستان باجمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر در شرق هرمزگان و ۱۰۰ کیلومتری بندرعباس قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • «با طبيعت مهربان باشيم»؛ اولين پويش محيط زيستى سال جدید
  • بازدید ۴۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی نهبندان
  • شهرستان رودان میزبان مهمانان نوروزی
  • چادگان میزبان بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی
  • پیشگیری از مسمومیت با قارچ‌های خودرو و سمی در طبیعت‌گردی‌های نوروزی
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/ اسکان ۶۱ مسافر در معمولان
  • غیبت فرماندار پلدختر در سیل| بحران نزدیک فرماندار دور!
  • تخریب کامل ۶ مزرعه پرورش ماهی در شهرستان دنا به دنبال جاری شدن سیل