Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنامه شب های فوتبالی محسن خلیلی سرپرست سابق پرسپولیس  در این باره گفت: جدایی من به نحوی بود که ما رفتیم ناهار. چون رابطه خوبی بین بازیکنان و کادرفنی بود، آقای کالدرون همیشه وقتی برنامه را با من می‌چید می‌گفت هر بازیکنی که دیر می‌آید یا هر چند روز یک بار برنامه تفریحی ناهار را بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن آقای انصاری فرد گفتند بیا باشگاه و من هم فکر کردم صحبت فنی یا درباره تیم است. رفتم آنجا گفتند یک سری اتفاقات است که باید تغییراتی انجام شود و حتی چایی روی میز را هم نگذاشتند بخورم، گفتند چایی را زودتر بخور ما با آقای کالدرون کار داریم که من حتی چایی را نخوردم و گفتم خیلی فورس ماژور است و خیلی ذوق و شوق دارند ایشان. من هم کشیدم کنار و صحبتی نکردم و حتی پیگیری هم نداشتم.

وی افزود: من ارتباط خوبی با آقای کالدرون داشتم، همانطور که با آقای برانکو رابطه خوبی داشته و دارم. همیشه هم بایکدیگر صحبت می‌کنیم. با آقای قطبی و دایی و تمام مربیان دیگرم حتی آقای ذوالفقارنسب. تمام مربیان و مدیران عامل که باهم کار کردیم، ما فوتبالی هستیم و باید حال هم را بپرسیم. خیلی گفتند ما و آقای برانکو مشکلاتی داشتیم ولی اینطور نیست.

خلیلی بیان کرد: صحبت آقای انصاری فرد خیلی جالب بود، ما ارتباط نزدیکی با آقای کالدرون داشتیم و ناهار و شام زیادی با ایشان و کمک هایشان خورده بودیم. یک بار به من زنگ زدند و گفتند می خواهند درباره مسئله ای صحبت کنند، گفتند حاضری یک ریسکی را تحمل کنی؟ گفت من یک سری تغییرات را می خواهم و کتبا به باشگاه و مدیرعامل و هیئت مدیره اعلام کردم که شما به سرکارت برگردی و من هم گفتم که مشکلی ندارم و قرارداد دارم و فسخ نشده و اگر بخواهی برمی‌گردم چون آنجا کار خودم بود. ایشان هم گفتند که من مصرا دوست دارم فلانی برگردد اما چون آقای پیروانی بودند من هیچ صحبتی انجام ندادم اما کتبا هست و نامه اش را هم به من فرستاد. نمی‌شود که در این صورت با من مشکلی داشته باشد یا ۱۶ بار این را بگوید!

۵ اسطوره ایران در لیگ قهرمانان آسیا از نگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا کد خبر 496628 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس آقای کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ رحمانی خلیلی در گرمسار گفت:  تا دو سال آینده یک میلیون قطعه زمین روستایی به روستاییان بدون مسکن واگذار می‌شود.

وی افزود : تاکنون ۳۵۰ هزار زمین روستایی واگذار شده که از این تعداد ۹۰ هزار  پرونده وارد مرحله انعقاد قرارداد برای ساخت شده است.
خلیلی در ادامه افزود: در طرح نهضت ملی مسکن در حوزه روستایی تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی با نرخ ۵ درصد به متقاضیان با باز پرداخت ۲۰ ساله اعطا می‌شود.
وی افزود:در حوزه طرح‌های نهضت ملی مسکن در حوزه شهری نیز بنیاد مسکن ۲۰۰  هزار واحد به صورت ویلایی و انبوه سازی در قرار داد خود دارد.
معاون برنامه ریزی و امور استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت : استفاده زا فناوری‌های نوین و هوشمند سازیواحد هیا مسکونی در دست اجرا است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • ساماندهی حریم رودخانه هروچایی خلخال
  • اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال
  • زمان تمدید قرارداد اسومار مشخص شد | تایید درخواست افزایش رقم