Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. در این لیست برنامه‌هایی قرار گرفته شده تا افراد بتوانند با استفاده از آن‌ها از چند روز قبل اطلاع کامل از آب و هوا داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دانلود Swiftly switch – Pro 3.5.0.8 نرم افزار دسترسی سریع به برنامه‌ها

اگر تعداد زیادی نرم افزار روی  گوشی خود دارید یا به طور همزمان با چندین نرم افزار کار میکنید یا نمیخواهید برای رفتن به برنامه دیگر از برنامه قبلی خارج شوید و نیز برای دسترسی سریع به برنامه های پرکاربرد؛ توصیه ما این است حتما نرم افزار Swiftly switch – Pro را نصب کنید. با نرم افزار Swiftly switch – Pro برای داشتن تمام قابلیت های فوق کافی است گوشه تصویر خود را لمس کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Text Analyzer Pro 7.3.0 – برنامه آنالیز حرفه‌ای متن

برنامه Text Analyzer Pro به راحتی می‌تواند با به دست آوردن تعداد کلمات یک متن به شما کمک کند که بدانید باید چقدر زمان برای خواندن آن صرف کنید. این برنامه توسط Graspery ساخته شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

از ویژگی‌های بسیار خوب آن می‌توان به تهیه عکس از متون و تجزیه و تحلیل آن ها با سرعتی بسیار بالا و آنالیز در زمان واقعی بدون هیچ گونه خطایی اشاره کرد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Gboard 9.0.14.29 - کیبورد شرکت گوگل

نرم افزار Google Keyboard بهترین نرم افزار کیبورد برای گوشی‌های هوشمند است. همانطور که از نامش پیداست، این نرم افزار توسط شرکت گوگل ساخته شده و توانسته لقب قدرتمندترین کیبورد را از آن خود کند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود USB Audio Player PRO 5.4.1 برنامه پخش کننده صوتی USB اندروید

به وسیله نرم افزار USB Audio Player PRO می توانید فایل های صوتی موجود در فلش خود که به واسطه کابل OTG به گوشی تان متصل شده را اجرا کنید. این پلیر قدرتمند که سرعت قابل قبولی دارد، می تواند تمامی فایل های صوتی ها را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کند.



برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Gentle Wakeup Pro Alarm Clock v4.8.2 نرم افزار آلارم برای اندروید

بازی Gentle Wakeup Pro Alarm Clock یکی از نرم افزارهای بسیار پر کاربرد در دستگاه‌های اندرویدی است که کاربر به وسیله آن می‌تواند به راحتی از خواب بیدار شود. در این نرم افزار کاربر می‌تواند گوشی خود را به یک شبیه ساز طلوع آفتاب تبدیل کند که کاربر را با نور طبیعی خورشید از خواب بیدار می‌کند. کاربر به کمک این برنامه کنترل کاملی بر روی خواب خود خواهد داشت و می‌تواند در طول گزارشی دقیق از وضعیت خواب کاربر را به وی اعلام کند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Dumpster Image & Video Restore Premium 2.33.348.3e64 بازیابی عکس و فیلم اندروید

پس از این که شما فایلی را حذف کنید، یک نسخه از آن در این نرم افزار باقی می‌ماند و در صورت نیاز دوباره به آن فایل، می‌توانید با مراجعه به نرم افزار Dumpster Premium آن را بازیابی کنید. این نرم افزار با بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود، عنوان محبوب‌تربن نرم افزار در ز مینه بازیابی اطلاعات را بدست آورده و در گوگل پلی نمره عالی ۴.۲ از ۵.۰ را کسب کرده است.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Microsoft Authenticator 6.2003.1678 – برنامه مایکروسافت برای ساخت رمز موقت

نرم افزار  Microsoft Authenticator یکی از بهترین برنامه‌ها برای این کار است که به شما کمک می‌کند به راحتی برای حساب کاربری خود رمز دو مرحله‌ای فعال کنید و آن را تا زمانی که دوست داشتید فعال نگه دارید.

 برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار اندروید دانلود رایگان برنامه اندروید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ حماسه و ایثار در مدارس چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،  دانش آموزان ۲ هزار و ۴۰۰ مدرسه در استان با نواختن" زنگ حماسه وایثار" پیروزی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ودرهم کوبیدن مواضع نظامی اسرائیل را جشن گرفتند.
معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان این اقدام را حرکتی خودجوش ازسوی فرهنگیان و دانش آموزان استان دانست وگفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تبیین دستاورد‌های این پیروزی محور برنامه‌هایی است که با نواخته شدن "زنگ حماسه وایثار" درمدارس استان اجرا می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد
  • اپل، سلطنت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴ را به سامسونگ واگذار کرد
  • چگونه نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار راه اندازی کنیم؟
  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم
  • سرعت دانلود و آپلود این گوشی از آیفون۱۵ بالاتر است!
  • نواخته شدن زنگ حماسه و ایثار در مدارس چهارمحال وبختیاری
  • امکان ایجاد آلودگی بیولوژیکی در اثر استفاده از گوشی تلفن همراه در سرویس بهداشتی