Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@02:11:55 GMT

تمامی ورودی روستاهای اشکذر مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۱۱۳۸

تمامی ورودی روستاهای اشکذر مسدود شد

به گزارش شامگاه روابط عمومی فرمانداری اشکذر، هادی هادی نسب افزود: طبق مصوبه شورای تامین تمام مسیرهای فرعی مناطق شهری و روستایی مسدود شده و با همکاری نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج ، تامین نیروی لازم برای جلوگیری از ایجاد هر گونه هرج و مرج و بی‌نظمی در این ۲ روز پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: مینی‌بوس و آژانس‌های درون شهری و حتی از استان اجازه جا به جا نمودن شهروندان به مناطقی ییلاقی را ندارند و در صورت مشاهده از ورود آنها ممانعت بعمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول اظهار کرد: از شهروندان در خصوص عدم تمرد، سرپیچی و برخورد فیزیکی با هر یک از اعضای مستقر در ایستگاه‌های غربالگری شهرستان همکاری خواستاریم و با متخلفان برخورد قضایی صورت می‌گیرد.

هادی نسب گفت: شهروندان روز طبیعت امسال را در خانه مانده و از هرگونه تردد خوداری نمایند و با این همراهی به قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا کمک شایانی نمایند.

اشکذر در ۲۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا روابط عمومی شهری و روستایی طبیعت ویروس هرج و مرج بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نداجا، پس از بارش سیل آسا در استان هرمزگان و در پی ناپدید شدن سه نفر از اهالی یکی از روستاهای شهرستان جاسک و درخواست کمک از منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش مستقر در جاسک، انجام شده بود یک فروند بالگرد این نیرو برای امداد رسانی به منطقه مورد نظر اعزام شد و افراد گیر افتاده در سیلاب را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

امداد رسانی به مردم در سطح شهر و روستاهای اطراف شهرستان جاسک به طور بی وقفه توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.
.

کد خبر 6081742

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند + فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند+ فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد