Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد معنوی نژاد پس از پشت سر گذاشتن دو فصل حضور در لیگ‌های ایتالیا و لهستان برای سال ۹۸ حضور در لیگ ایران را انتخاب کرد. مصدومیت در خلال مسابقات لیگ ملت‌ها باعث شد تا چند هفته از مسابقات غایب باشد و با درمان آسیبش مجدد به تیم ملی پیوست. اما ایگور کولاکوویچ از او برای رقابت‌های انتخابی المپیک استفاده نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتگوی عیدانه خبرنگار مهر با محمد جواد معنوی نژاد به شرح زیر است؛

* ایران را ترجیح دادم
سال ۹۸ در جریان بازی‌های لیگ ملت‌ها از ناحیه مچ پا دچار پیچ خوردگی شدم خدا را شکر درمان یک هفته بیشتر به طول نینجامید و سپس به اردوهای تیم ملی دعوت شدم و آسیب دیدگی شدیدی نبود. دو سال در لیگ ایتالیا بازی کردم برای فصل گذشته نیز پیشنهاداتی از تیم‌های لهستانی‌، ایتالیایی و ترکیه داشتم اما بنا بر دلایلی ترجیح دادم در لیگ ایران بازی کنم.

* به پیشنهادات خارجی فکر خواهم کرد
برای سال جدید اهدافی دارم. هنوز لیگ‌های سایر کشورها به پایان نرسیده تا بازار نقل وانتقالات شکل گیرد اما مسلماً به پیشنهادات خارجی فکر خواهم کرد. رفتن به المپیک آن هم برای ایران که برای دومین بار رخ می‌دهد باعث غرور و افتخار والیبالی هاست و من نیز از اینکه تیم ملی کشورم به المپیک راه یافت خوشحال هستم.

* ویروس کرونا دنیا را درگیر کرد
ویروس کرونا تمام دنیا را درگیر کرده است و فقط شامل ایران نمی‌شود. پس از جلسه‌ای که فدراسیون والیبال با مدیران عامل باشگاه‌ها برگزار کرد تصمیم بر این گرفته شد تا رقابت‌های لیگ برتر نیمه تمام باقی بماند و ما به عنوان بازیکن تابع تصمیمات باشگاه هستیم.

* تمرینات خاص را در خانه انجام می‌دهم
تعطیلات باعث شد تمام سالن‌ها چه در تهران و چه در اصفهان بسته شوند یکسری تمرینات خاص را در خانه انجام می‌دهم تا آمادگی بدنی ام افت نکند. اتفاقات خوبی در چند سال گذشته برایم رخ داد و شاید شیرین‌ترین خاطره ورزشی ام در دو سال گذشته قهرمانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا بود.

* اهدافی در ذهن دارم
امیدوارم سال ۹۹ با سلامتی برای مردم همراه باشد و ورزشکاران و خانواده والیبال نیز از این قاعده مستثنی نیستند. هدف‌هایی در ذهن دارم که با یاری خدا به آن خواهم رسید. عید امسال با سال‌های دیگر متفاوت خواهد بود به راحتی نمی‌توانیم به دید و بازدید برویم هر چند در دو سال گذشته در ایران نبودم و عید متفاوتی داشتم امسال نیز که به ایران آمدم تقریباً همه چیز فرق می‌کند سعی می‌کنم تمریناتم را خوب ادامه دهم تا بدنم آمادگی اش را حفظ کند.

* سال ۹۸ پر از تجربه بود
سال ۹۸ سالی پر از تجربه بود آرزویم این است که مردم کشورم و جهان سلامت باشند و در کنار خانواده‌هایشان شاد و سلامت زندگی کنند. در المپیک در گروه مان برای صعود شانس داریم و این بستگی به شرایط بازی‌ها و شرایط تیم‌های هم گروه مان دارد.

* با تصمیم کادر فنی در انتخابی المپیک نبودم
عدم حضورم در ترکیب تیم ملی برای مسابقات انتخابی المپیک ربطی به مصدومیتم نداشت چرا که آسیب دیدگی ام رفع شده بود اما با صلاحدید کادر فنی برای انتخابی المپیک انتخاب نشدم.

* از تصمیم برای حضور در ایران پشیمان نیستم
امسال با توجه به اینکه پیشنهاداتی از ترکیه، لهستان و ایتالیا داشتم اما به دلایلی حضور در لیگ ایران را انتخاب کردم از تصمیم خود پشیمان نیستم چرا که این اتفاقات در هر کجای دیگر رخ می‌داد نه تنها ناراحت نیستم بلکه از حضورم در ایران خوشحال هستم.

کد خبر 4879737 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون والیبال لیگ ایتالیا محمدجواد معنوی نژاد ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی فرنگی کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان فیفا کسب سهمیه المپیک احمد سعادتمند اسماعیل خلیل زاده انتخابی المپیک تیم ملی سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد/ گره کور بالاخره باز شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت‌های گزینشی کشتی فرنگی در قاره آسیا به میزبانی قرقیزستان، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر یک علی محمد ال عبوداح از عراق را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در مرحله نیمه نهایی در مصاف با حریف چینی خود با نتیجه ۵ بر ۶ پیروز میدان شد و ضمن صعود به مبارزه فینال به سهمیه المپیک رسید.

کد خبر 6084636 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • تصاویر متفاوتی از شاهزاده سریال «جومونگ»
  • امین کاویانی نژاد پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران
  • پرونده سهمیه بسته شد: تیم رنگرز آماده فتح پاریس!
  • کاویانی‌نژاد المپیکی شد + فیلم
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد
  • کاویانی نژاد المپیکی شد + فیلم
  • کاویانی نژاد المپیکی شد
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد/ گره کور بالاخره باز شد
  • راه‌یابی دو فرنگی‌کار ایران به نیمه‌ نهایی انتخابی المپیک / یک گام تا دو سهمیه پاریس