Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته امداد استان گلستان با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مرحله سوم، ۱۰ هزار بسته اقلام بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده و شوینده را با حضور فرماندار گرگان بین مددجویان این نهاد توزیع کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد گلستان، «عیسی بابایی» گفت: ۱۰ هزار بسته اقلام بهداشتی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان برای توزیع بین مددجویان گلستانی اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست کمیته امداد استان گلستان افزود: این نهاد در مرحله نخست، با هدف پیشگیری از بروز ابتلای بیماری کرونا در بین مددجویان، مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد.

 

وی تصریح کرد: با هماهنگی ستاد پیشگیری از بیماری کرونا کمیته امداد استان، اعتبار تخصیصی به حساب ۱۰ هزار خانوار تحت حمایت با اولویت بیماران خاص وصعب العلاج، سالمندان زمین گیر، مادران باردار و شیرده و سایر مددجویان دارای اولویت در معرض ابتلاء با سرانه هر خانوار ۱۰۰ هزار تومان واریز شد.

 

بابایی با تشریح روش‌های غیر حضوری رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌های مددجویان در ایام اخیر افزود: با هدف کاهش مراجعه حضوری، حفظ سلامت خانواده ها و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، ۲۶ سرفصل خدمتی کمیته امداد در حوزه های مختلف به صورت الکترونیک و از طریق سایت  e.emdad.ir به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان ارائه می‌شود.

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: اقلام بهداشتی مددجویان کمیته امداد بین مددجویان بیماری کرونا کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا

به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش برزک گفت: این بسته‌ها شامل مسواک و خمیر دندان، ماسک و لوازم بهداشتی است که یک شرکت تولیدی تهیه و بین دانش آموزان توزیع کرده است.


نادعلی هدف از توزیع این بسته‌های بهداشتی را ارتقاء و توسعه سطح سلامت جسمی و بهداشتی دانش آموزان پسر ودختر مدارس به‌منظور پیشگیری از بروز بیماری‌های خاص دوران بلوغ، و افزایش سطح انگیزشی دانش آموزان به حفظ سلامت وتوجه به رعایت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی بیان کرد.


ویدوجا روستایی در نزدیکی شهر برزک و در ۵۵ کیلومتری غرب کاشان است.

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه