Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@11:38:41 GMT

ثبت اولین مرگ ناشی از ابتلا به کرونا در بولیوی

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۱۳۸۳

صراط:

ویروس کرونای جدید به پیشروی خود در آمریکای لاتین و مرکزی ادامه می‌دهد بطوری که امروز یکشنبه کشورهای بولیوی و اروگوئه از ثبت اولین موارد مرگ ناشی از ابتلاء به کرونا خبر داده داده‌اند.

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۷۲۲ هزار و ۶۶۴ نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۳۳ هزار و ۹۸۳ مبتلا جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور آمریکا با افزایش ۱۸ هزار و ۴۷۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته به مجموع ۱۴۲ هزار و ۲۲۴ مبتلا رسیده است؛ این کشور هم‌اکنون در رده نخست کشورهای جهان قرار دارد؛ تعداد قربانیان آمریکایی تا این لحظه ۲ هزار و ۴۸۵ نفر است.

کشورهای ایتالیا، چین، اسپانیا و آلمان به ترتیب با ۹۷ هزار و ۶۸۹، ۸۱ هزار و ۴۷۰، ۸۰ هزار و ۱۱۰ و ۶۲ هزار و ۴۳۵ مبتلا در رده‌های دوم تا پنجم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد قربانیان کرونا، کشورهای ایتالیا، اسپانیا و چین به ترتیب با ۱۰ هزار و ۷۷۹، ۶ هزار و ۸۰۳ و ۳ هزار و ۳۰۴ بیشترین تعداد کشته شدگان را دارا هستند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ویروس کرونا آمریکای لاتین قربانیان کرونا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر بولیوی در تهران: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است

سفیر بولیوی در تهران، در همایش «غزه زنده است» گفت: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رومینا پرزراموس سفیر بولیوی در تهران، در همایش «غزه زنده است» گفت: اسرائیل باید قطعنامه‌هایی که در شورای امنیت به تصویب می‌رسد احترام بگذارد و به جنایات خود در غزه پایان دهد.

وی ادامه داد: در نوامبر که روز استقلال فلسطین است، بولیوی به همراه سفیر همراه مردم به خیابان‌ها آمدند و خواستار توقف نسل کشی در غزه شدند.

سفیر بولیوی در تهران گفت: نماینده بولیوی در سازمان ملل نیز اقدامات رژیم اسرائیل را محکوم کرد و خواستار احترام گذاشتن این رژیم به قوانین بین المللی شد.

وی افزود: در ۴۸ امین سالگر روز فلسطین، بولیوی بر همبستگی خود با این کشور تاکید دارد. در جلسه علنی شورای امنیت، بولیوی جنایات در غزه را نیز محکوم کرد.

سفیر بولیوی در تهران یادآور شد: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است. در حال حاضر دلایل کافی برای برپایی دلایل برای تشکیل دادگاه جهت رسیدگی به جنایات رژیم اسرائیل وجود دارد.

وی در پایان حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • سفیر بولیوی در تهران: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • توافقات نشست مشورتی رهبران الجزایر، تونس و لیبی
  • اولین نشست همکاری‌های علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس
  • اقتصاد اسلامی بدون وضو!
  • آیا صندوق بین‌المللی پول می‌تواند بحران بدهی جهان را حل کند؟
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • سندروم پس از کرونا چیست؟