Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@19:48:24 GMT

تصاویری خاص و دیدنی از طوفان شن

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۱۴۰۶

تصاویری خاص و دیدنی از طوفان شن

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس اخبار منتشر شده در یکی از سایت‌های خارجی، به تازگی جزایر قناری اسپانیا و مسافران و گردشگران این منطقه شاهد طوفان سهمگین شن و ماسه بوده‌اند که میزان دید در هوا را کامل از بین برده و تمامی پرواز‌های داخلی و خارجی را لغو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این حادثه، توده‌های قرمز ابر مانند، گرد و غبار فراوان و بیپایانی را با خود به این جزایر آورده و سبب از بین رفتن کامل دید، سوزش چشم، وحشت مردم و مسافران و همچنین ایجاد مشکلات دیگر شدند.

بر همین اساس مقامات کشور شرایط را اضطراری اعلام کرده و به مردم و سازمان‌های مختلف برای مراقبت و جلوگیری از حوادث جبران ناپذیر هشدار دادند. در حالی که این وضع پایدار نخواهد بود و شاید تا چند روز آینده شرایط به حال عادی برگردد، اما هم اکنون پرواز‌ها تعلیق شده و مسافران در فرودگاه‌ها و مراکز اقامتی منتظر هستند.

 

این طوفان که به شکل توده‌ای ابر قرمز رنگ، وارد جزایر قناری شده بود گرد و غبار فراوان و بی‌پایانی را با خود به همراه آورد که مقامات و مردم را به ترس واداشته و مسافرانی که قصد برگشت به شهر‌ها و کشورهایشان را داشتند را برای ساعت‌ها در فرودگاه‌ها و اماکن اقامتی دیگر زندانی کرد. درحالی که مسافران همچنان منتظر خبر از سرگیری پرواز‌ها هستند، اما کارمندان روابط عمومی فرودگاه از مردم خواستند برای اطلاع از انجام پرواز‌ها با روابط عمومی فرودگاه تماس بگیرند و از وضعیت موجود، مطلع شوند.

 

بیشتر بخوانید: حمله هولناک سگ وحشی به دختربچه ۵ ساله

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طوفان شن گردوغبار جزایر قناری پرواز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان گفت: پرواز شهرکرد_ عسلویه از دهم اردیبهشت برقرار است
منزوی افزود: افزایش پرواز‌های فرودگاه شهرکرد در دستور کار است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خصوص فرودگاه شهرکرد مطرح می‌شود توسعه آن است.

دیگر خبرها

  • فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه (فیلم)
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • برنامه پرواز‌های پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • برنامه پرواز‌های چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان (سوم اردیبهشت ۱۴۰۳)