Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@20:00:41 GMT

حسن رنگرز از فدراسیون کشتی کناره‌گیری کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۱۴۲۶

حسن رنگرز از فدراسیون کشتی کناره‌گیری کرد

آفتاب‌‌نیوز :

حسن رنگرز قهرمان کشتی فرنگی جهان و سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان با بیان این مطلب افزود: بعنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ کشتی کشور در تمام سال های گذشته خودم را خدمتگزار و خادم جامعه کشتی می دانستم و نه بیشتر، هر زمانی که احساس کردم که حضورم می تواند به کشتی کمک کند فارغ از در نظر گرفتن هر ملاحظه ای با یک بضاعت حداقلی، خودم را موظف و مکلف به خدمت به کشتی می دانستم و باور قلبی من این است که همه ما به کشتی بدهکار هستیم و اگر افتخار خدمت به کشتی را داشته باشیم این برای ما یک فرصت محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنگرز تصریح کرد: ضمن تشکر از اعتماد وزیر و معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در مسئولیت جدید و با عنایت به حجم کار و حساسیت حوزه های مترتب با استعدادیابی و آموزش ورزش کشور و اهداف جانبی مرتبط با این حوزه، ضمن پوزش از همه اهالی کشتی و طلب حلالیت امکان ادامه خدمت در جایگاه مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی و سخنگوی فدراسیون کشتی در ادامه مسیر برای من مقدور نیست. ولیکن کما فی سابق دغدغه من کشتی خواهد بود و تلاشم این است هرجا که هستم اگر بتوانم به کشتی خدمت و این مهم را بعنوان یک وظیفه پیگیری و محقق می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حسن رنگرز فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصاب، رنگرز و کادرش در جایگاه کمیته فنی/ آغاز اردو از هجدهم

در پایان رقابت‌های جام تختی کشتی فرنگی در اهواز، اردوی المپیکی شاگردان حسن رنگرز از هجدهم اردیبهشت ماه استارت زده خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در امتداد رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک که قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی و همچنین تکمیل سهمیه‌های المپیکش همراه شد، رقابت‌های جام تختی طی امروز و فردا (6 و 7 اردیبهشت) در استان خوزستان برگزار می‌شود و حسن رنگرز که به تازگی از بیشکک بازگشته، صبح امروز راهی اهواز شد.

او همراه با حسن حسین‌زاده، فرزاد ایمانعلی‌زاده و همچنین غلامرضا قصاب از پیشکسوتان کشتی خوزستان اعضای کمیته فنی جام تختی را تشکیل داده و در این دو روز عملکرد فرنگی‌کاران در این جام را زیر نظر خواهند داشت.

دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در المپیک نیز از هجدهم اردیبهشت ماه استارت خواهد خورد.

این در حالی است که طبق چرخه اعلام شده از سوی کادرفنی تیم ملی درخصوص دو وزن المپیکی 60 و 67 کیلوگرم که سهمیه المپیکش را مهدی محسن‌نژاد و محمدرضا گرایی در مسابقات جهانی بلگراد گرفتند، این دو نفر همراه با نفرات مدعی در چرخه انتخابی تیم ملی در سال 2024 که امیررضا ده‌بزرگی و سعید اسماعیلی هستند، قرار است به تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان اعزام شده تا ملی‌پوشان این دو وزن نیز برای حضور در بازی‌های المپیک انتخاب شوند.

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • رنگرز: انتظار از کشتی در المپیک نباید بیشتر از یک طلا باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • قصاب، رنگرز و کادرش در جایگاه کمیته فنی/ آغاز اردو از هجدهم
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است