Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جهت استفاده حداکثری از همه ظرفیت های کشور برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا، مجدداً از همه مردم درخواست می شود سیزده فروردین؛ روز طبیعت در خانه بمانند و از هرگونه حضور در پارک ها، مراکز تفریحی و حاشیه شهرها خودداری نمایند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در جهت استفاده حداکثری از همه ظرفیت های کشور برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا در سومین اطلاعیه خود مجدداً از همه مردم درخواست کرد در روز طبیعت در خانه بمانند و از هرگونه حضور در پارک ها، مراکز تفریحی و حاشیه شهرها که می تواند عامل جدی برای گسترش ابتلا به کرونا شود خودداری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن اطلاعیه شماره ۳ کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به شرح ذیل است؛

 

ضمن تشکر از همراهی مردم شریف ایران در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و استفاده حداکثری از همه ظرفیت های کشور برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا، مجدداً از همه مردم درخواست می شود سیزده فروردین؛ روز طبیعت در خانه بمانند و از هرگونه حضور در پارک ها، مراکز تفریحی و حاشیه شهرها که می تواند عامل جدی برای گسترش ابتلا به کرونا شود خودداری نمایند، به همین دلیل انتظار دارد موارد ذیل مورد توجه قرار گیرد؛

 

۱) با تأکید بر اجرای حداکثری مصوبه کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت مقابله کرونا، توصیه جدی به حضور در خانه در روز سیزده فروردین، مجدداً اعلام و تأکید می شود که کلیه پارک ها ، مراکز تفریحی و ... تعطیل است و هرگونه حضور در این مراکز ممنوع می باشد تا مانع از گسترش کرونا شود. 

 

۲) پلیس به عنوان ضابط قوه قضائیه موظف به اعمال قانون در مورد آن بخش از افرادی است که به هر دلیل به توصیه ها توجه ننموده و با خطر انداختن سلامت مردم در مسیر مدیریت و پیشگیری اخلال ایجاد می نمایند.

 

۳) انتظار می رود همه هموطنان عزیز با تحقق عملی” هر ایرانی یک رسانه " و تقویت پویش مردمی «در خانه می مانیم»، به تحقق اهداف کاهش زنجیره انتقال بیماری و در نتیجه پیشگیری از ابتلاء خود، خانواده و سایر هم وطنان کمک کنند.( تأکید ویژه بر- سیزده بدر- در خانه- می مانیم)

 

۴) کلیه ظرفیت کادر درمانی ـ بهداشتی و سایر دستگاه ها به صورت ۲۴ ساعته با تمام توان در خدمت مردم برای پیشگیری، مقابله و درمان مبتلایان بوده و تأکید می گردد ماندن در خانه بهترین حمایت و همراهی با کادر درمانی و پزشکی است که در خط مقدم مبارزه با این بیماری، خالصانه و ایثارگرانه تلاش می نمایند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اطلاعیه خراسان رضوی کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت مراکز تفریحی هرگونه حضور برای پیشگیری بیماری کرونا پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی

به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ۳۰۰ میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد.

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد. بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • فراجا اطلاعیه مهم صادر کرد+ جزئیات
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • پلیس درباره طرح حجاب و عفاف باز هم اطلاعیه صادر کرد
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • عوامل بحران‌آفرین معرفی شوند
  • گاهی معضلات به دلیل حل نشدن به بحران‌های بالفعل تبدیل می‌شود