Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام خیرخواه گفت: قرارگاه مدافعان سلامت اهل سنت شرق استان با هدف ارائه کمک های معیشتی به اقشار محروم، گندزدایی معابر تشکیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین «علی خیرخواه» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با همکاری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، سازمان تبلیغات اسلامی استان و ائمه جمعه اهل سنت گنبد کاووس و روحانیون شاخص منطقه، قرارگاه مدافعان سلامت اهل سنت تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور، مهمترین محورهای فعالیت قرارگاه مدافعان سلامت اهل سنت را ارائه کمک های معیشتی مردم تهیدست و اقشار محروم، تشکیل کمیته های سم زدایی معابر و محلات و روستاها و تشکیل کمیته تغسیل و نماز میت اهل تسنن ویژه مردان و زنان برشمرد.

 

وی اظهارداشت: در مدت یک ماهه گذشته اقدامات بسیاری از سوی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با همدلی ائمه جمعه و جماعات و مدیران و مدرسین اهل سنت استان به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا انجام شده است که جا دارد از زحمات و همراهی تمامی عزیزان، تشکر و قدردانی کنم.

 

حجت الاسلام خیرخواه اظهارامیدواری کرد: با لطف خداوند متعال، زحمات کادر پزشکی و درمانی استان و همراهی مردم گلستان، زنجیره شیوع بیماری کرونا قطع و با رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه، به زودی شاهد پایان یافتن این ویروس منحوس باشیم.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: قرارگاه مدافعان سلامت ویروس کرونا اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در همایش منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان گفت : با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم و این استان باید به عنوان الگویی برجسته برای همه معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری افزود : پیام اجلاس منطقه ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری ، برنامه ای و امکاناتی شکل بگیرد.

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود