Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، سخنگوی رسمی گردان‌های حزب الله عراق اعلام کرد: تحرکات آمریکا در عراق تصادفی نیست و همچنین تلاشی برای بازآرایی نیرو‌ها به شمار نمی‌رود بلکه در چارچوب اهدافی صورت می‌گیرد که واشنگتن برای دستیابی به آن‌ها تلاش می‌کند. آمریکا با این اقدامات برای حفاظت از خود برابر حملات تلاش می‌کند چرا که نیرو‌های آن مصون نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ما تهدیدات آمریکا را جدی می‌گیریم. ما هر بار که نیرو‌های آمریکایی را هدف قرار دادیم آن را صریحا اعلام کردیم و مسئولیت حملات را بر عهده گرفتیم. این حق ملت عراق است که در برابر آمریکا و توطئه‌ها و اهداف پلید آن، مقاومت کنند.

محیی گفت: ما برای مقاومت در برابر نیرو‌های آمریکایی در صورتی که به باقی ماندن در عراق یا هدف قرار دادن نیرو‌های ما اصرار داشته باشند آمادگی داریم. آمریکایی‌ها می‌دانند که اولین مانعی که برابر آن‌ها قرار دارد گردان‌های حزب الله است و برای همین برای تضعیف آن تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: ما به عنوان یک گروه مجاهد از سال ۲۰۰۳ پیش از تاسیس حشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) با آمریکایی‌ها مقابله کرده ایم. آمریکا بار‌ها تلاش کرد گردان‌های حزب الله را هدف قرار دهد. گروه‌های مقاومت به ویژه گردان‌های حزب الله، توانمندی و امکانات مقابله با نیرو‌های آمریکایی را دارند. ملت عراق و گروه‌های مقاومت آن بسیار قویتر از گذشته شده اند و می‌توانند با اشغالگران آمریکایی مقابله کنند.

محمد محیی اضافه کرد: ما از توطئه‌های آمریکایی‌ها چه در داخل عراق و چه در خارج از آن برای هدف قرار دادن گروه‌های مقاومت آگاه هستیم. دولت آمریکا برای فرار از بحران بزرگ کرونا که درگیر آن شده است تلاش می‌کند و ترامپ فهمیده است که دور دوم ریاست جمهوری خود را از دست خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات عراق حزب الله عراق نیروهای آمریکایی محور مقاومت گردان های حزب الله هدف قرار نیرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند

منابع محلی از حومه منطقه الیعروبیه در نزدیکی مرز عراق گزارش دادند که اشغالگران آمریکا دزدی منابع سوریه را از مناطق تحت اشغال خود در استان الحسکه تشدید کرده اند. 

نیرو‌های آمریکایی ده‌ها کامیون و تانکر مملو از گندم و نفت را به پایگاه‌های خود در خاک عراق منتقل کردند.

نیرو‌های اشغالگر آمریکایی به سرقت منابع و ثروت سوریه ادامه می‌دهند و امروز مخازن مملو از مقادیری نفت را که از اراضی حومه الحسکه دزدیده بودند، بیرون آورده و از طریق گذرگاه غیرقانونی محمودیه به سمت شمال عراق حرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • آغاز حمله پهبادی به پایگاه عین‌الاسد در عراق
  • حمله پهبادی به پایگاه عین‌الاسد در عراق
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکایی را از سر می‌گیریم
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • حمله مقاومت عراق به مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی